خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور در جمع نخبگان و برگزیدگان استان زنجان؛

جامعه ما توسط نخبگان و فرهیختگان احیا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۴۳۳

همه باید برای پیشرفت توسعه کشور دست به دست هم بدهند.

رئیس جمهور در جمع نخبگان و برگزیدگان استان زنجان گفت: شرایط امروز جامعه ما شرایط بسیار حساس است. جامعه ما توسط نخبگان و فرهیختگان احیا می شود

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، دکتر حسن روحانی شامگاه امروز، چهارشنبه، سی مهر، در جمع نخبگان و برگزیدگان استان زنجان با اشاره به اینکه جهان به سرعت در حال تغییر است، اظهار داشت: ارتباط امروز در دنیا قابل مقایسه با دیروز نیست.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز هیچ چیز نمی‌تواند ارتباطات مردم را محدود کند، افزود: سرلوحه همه این مشکلات برای توسعه در جامعه امروز جدا شدن به بهانه های مختلف از هم است.

رئیس دولت تدبیر و امید در ادامه طبیعی بودن اختلاف نظر، ایده و برخی اعتقادات را مهم ارزیابی کرد و گفت: باید در این زمینه فاصله ها را کم کنیم.

روحانی با بیان اینکه امروز رسانه‌های جمعی دارای رسالت عظیمی هستند، تاکید کرد: باید فاصله ها را کم و همدیگر را تحمل کرد.

وی جذب یک فرد، فکر و جناح را ناممکن برشمرد و افزود: باید به جای بگیر و ببند و سخت گیری‌های غیر ضروری همدیگر را قانع کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه فرهیختگان و صاحبنظران ایران از نظرکمی در جایگاه بالایی هستند، تصریح کرد: باید در زمینه های رشته های تحصیلی و تعداد دانشجویان با نیازهای جامعه آسیب شناسی شود.

وی همچنین برنامه ریزی آموزش عالی و دانش پژوهی در کشور را برمبنای نیازهای جامعه مهم ارزیابی کرد و گفت: همه باید برای پیشرفت توسعه کشور دست به دست هم بدهند.

رئیس دولت یازدهم در جمع نخبگان با بیان اینکه ما در مسیر خیابان توسعه در حال حرکت هستیم، ادامه داد: جامعه ما توسط نخبگان و فرهیختگان احیا می شود.

رئیس جمهور با اشاره به حل مشکلات حوزه های مختلف در کشور تاکید کرد: ما باید نسبت به جایگاه زن در جامع افکار نزدیکتر داشته باشیم.

روحانی در پایان سخنان خود با بیان اینکه یک عده‌ای می‌خواهند زن به عنوان عروسک تلقی شود، تصریح کرد: ما باید از دیدگاه آموزش‌های شرعی به سمت توسعه و پیشرفت جامعه حرکت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز