خبرگزاری کار ایران

مدیر بیمه کوثر شعبه استان زنجان:

ارائه خدمات بیمه‌ای به کلیه همشهریان توسط بیمه کوثر شعبه زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۷۳۰

در شرکت بیمه کوثر، تحول در ارائه خدمات پس از فروش در جهت جلب رضایت مشتریان به‌ عنوان یک اصل اساسی در نظر گرفته شده است و با این رویکرد در حال حاضر با اکثر ادارات همکاری دارد و آماده ارائه کلیه خدمات به عموم همشهریان است.

مدیر بیمه کوثر شعبه استان زنجان، گفت: بیمه کوثر با پوشش بیمه عملیات پرتاب موشک ماهواره بر به فضا، ایران را به عنوان پنجمین کشور جهان، صاحب دانش در صدور این بیمه‌نامه استراتژیک کرده است همچنین به عنوان اولین شرکت صادر کننده بیمه‌های مسئولیت دارندگان افشانه دفاع شخصی و شوکر الکتریکی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمدرضا محمدی به مناسبت سالروز تاسیس شرکت بیمه کوثر اظهار داشت: ملت متدین و بزرگوار ایران شایسته خدماتی بهتر و باکیفیت بالا‌تر در عرصه بیمه‌گری هستند و بر همین اساس، شرکت بیمه کوثر با هدف ایجاد تحول و ارائه خدمات بیمه‌ای متفاوت و بر‌تر با رویکردی خدمت محور و با تاکید بر گسترش بیمه‏‌های زندگی در۲۷ مهر ماه سال ۱۳۸۹به خانواده صنعت بیمه کشور پیوسته است.

محمدی در خصوص طرح تامین آتیه فرزندان و تامین آسایش زنان خانه‌دار گفت: تحکیم اقتصاد خانواده ایرانی با بیمه‌های زندگی محقق می‌شود و بیمه کوثر ارائه دهنده هرچه بهتر بیمه‌های زندگی در سطح ککشور می‌باشد که این امر در راستای شعار «بیمه کوثر زندگی را بیمه می‌کند» تحقق پذیرفته است. او در ادامه افزود: بیمه کوثر با پوشش بیمه عملیات پرتاب موشک ماهواره بر به فضا، ایران را به عنوان پنجمین کشور جهان، صاحب دانش در صدور این بیمه‌نامه استراتژیک کرده است همچنین به عنوان اولین شرکت صادر کننده بیمه‌های مسئولیت دارندگان افشانه دفاع شخصی و شوکر الکتریکی است.

مدیر بیمه کوثر شعبه استان زنجان در پایان، با بیان اینکه شعبه زنجان با داشتن ۱۲ نمایندگی در سطح استان فعالیت می‌کند، ادامه داد: در شرکت بیمه کوثر تحول در ارائه خدمات پس از فروش در جهت جلب رضایت مشتریان به‌ عنوان یک اصل اساسی در نظر گرفته شده است و با این رویکرد در حال حاضر با اکثر ادارات همکاری دارد و آماده ارائه کلیه خدمات به عموم همشهریان عزیز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز