خبرگزاری کار ایران

مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان خبرداد:

پوشش سفر ریاست جمهوری با تلاش ۲۹۰ نفر از کارکنان صداوسیما ی مرکز زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۷۰۵

در آستانه سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان زنجان، واحدهای مختلف صداو سیمای مرکز زنجان تدارک ویژه‌ای به‌منظور پوشش تصویری استقبال مردم همیشه در صحنه استان از کاروان تدبیر و امید انجام داده اند.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان گفت: شبکه تلویزیونی مرکز با استقرار۳واحد سیار تلویزیونی و چهار دستگاه SNGاز لحظه ورود ریاست جمهوری در فرودگاه بین المللی زنجان برنامه‌های ویژه خود را آغاز می‌کندکه مجموع برنامه‌های مختلف حوزه سیما بیش از ۲۰۰۰دقیقه خواهد بود.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، مرتضی صفری امروز سه شنبه(۲۹مهر) در حاسه مراسم آغاز سامانه سامد زنجان، به مناسبت پاسخگویی به مطالبات مردمی سفر ریاست جمهوری به استان زنجان، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در زنجان، گفت: پیرو جلسات متعدد هماهنگی و مدیریت برنامه‌های سفر، مقرر شد پوشش کامل خبری و رسانه‌ای تمام برنامه‌های ریاست محترم جمهور و هیات دولت در استان زنجان جهت پخش از شبکه‌های ملی وشبکه استانی صورت گیرد.

صفری در این زمینه افزود: شبکه تلویزیونی مرکز با استقرار۳واحد سیار تلویزیونی و چهار دستگاه SNGاز لحظه ورود ریاست جمهوری در فرودگاه بین المللی زنجان، برنامه‌های ویژه خود را آغاز می‌کند که مجموع برنامه‌های مختلف حوزه سیما بیش از ۲۰۰۰دقیقه خواهد بود.

وی پخش زنده مراسم استقبال مسیر حرکت ریاست جمهوری، دیدار مردمی رئیس جمهور محترم در ورزشگاه کارگران، جلسه اقتصادی و سرمایه گذاری استان، دیدار با نخبگان استان، بازدید ریاست محترم جمهوری از پروژه‌های عمرانی، جلسه شورای اداری استان باحضور رئیس جمهور محترم و کنفرانس مطبوعاتی ورادیویی تلویزیونی ایشان از جمله برنامه‌های زنده شبکه اشراق بمدت ۱۵۰۰دقیقه، برشمرد.

در ادامه وی اضافه کرد: پخش تیزر تبلیغی سامانه سامد، تیزر دعوت مردم برای حضور در ورزشگاه کارگران و زیرنویس‌های مرتبط با سفر انجام خواهد گرفت.

گفتنی است ویژه برنامه‌های زنده گجه لر، سلام زنجان و ۴۵دقیقه باحضور استاندار و معاونین و مسئولین استانداری مجموعا در۸برنامه بمدت ۴۱۰دقیقه به این سفر اختصاص یافته‌اند و در برنامه زنده گجه لر روز۲۹مهرماه، با حضور مهندس انصاری به ابعاد مختلف سفر ریاست جمهوری پرداخت خواهد شد وهمچنین ویژه برنامه‌های متعدد، گزیده‌ای از جلسات این سفر را منعکس خواهند کرد.

وی در این خصوص اظ‌هار داشت: رادیو زنجان نیز با پخش ویژه برنامه زنده ورود و استقبال مردمی و سخنرانی ریاست جمهور از ساعت ۸صبح روز چهارشنبه به این سفر می‌پردازد و در سایر برنامه‌های زنده مانند دولت امید در۳بخش، سلام زنجان، یاشایش، آخشاملار وآی ایشیقیندا، شریعت یولی، جوان، موج ورزش، کندیمیزوحرف حساب مجموعا بمدت ۱۴۵۰دقیقه به ابعاد مختلف سفر هیات دولت خواهد پرداخت. همچنین آنونس‌های سامانه سامد و دعوت به حضور مردم در ورزشگاه کارگران نیزدر کنداکتورپخش این شبکه قرار گرفته است.

حوزه اطلاعات و اخبار مرکز نیز در۸بخش خبری سیما، ۱۰بخش خبری صدا، ۴ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری، ۵۰گزارش خبری از سراسر استان، ۴۰مورد خبر مکتوب، ۴مورد تفسر خبری تلویزیونی و گفتگوی ویژه خبری با حضور استاندار، سفر ریاست جمهوری را پوشش خبری می‌دهد.

تعداد۲۵۰نفر ازهمکاران رسانه استانی و۴۰نفرازهمکاران فنی اعزامی از سازمان و مراکز استان‌ها درقالب ۳واحدسیار تلویزیونی ۴ دستگاه SNGو واحدهای پرتابل تلویزیونی جهت ارتباط با شبکه‌های سراسری و شبکه اشراق همکاری خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز