خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

اعزام دانش آموز زنجانی به اردوهای راهیان نور

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۴۴۰

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان از اعزام دانش آموزان این استان به مناطق عملیاتی غرب کشور، در قالب اردوهای راهیان نور خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: این اردو‌ها همراه با استقبال گرم دانش آموزان و بصورت نظاممند و برنامه ریزی شده برگزار می‌شود و دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان با حضور در اردوهای راهیان نور، از مناطق عملیاتی والفجر۴ و یادمان شهدای گمنام مریوان بازدید می‌کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، مرتضی تمجیدی مدیرکل آموزش و پروش استان زنجان، در مراسم بدرقه دانش آموزان پسر دور دوم متوسطه ناحیه ۱ زنجان به اردوی راهیان نور، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، آشنا ساختن آینده سازان ایران اسلامی با فلسفه جهاد در راه خدا، ارزش‌های انقلابی و اسلامی ۸ سال دفاع مقدس، القاء حس خودباوری و اعتماد به نفس، مسئولیت پذیری با تأکید بر الگوهای دانش آموزی سال‌های دفاع مقدس از جمله اهداف اردوهای راهیان نور است.

تمجیدی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مقابله با جنگ نرم دشمنان، آشنا کردن نسل جدید جامعه با توطئه‌های دشمنان، تاکید مجدد برعزت و عظمت و اقتدار ملت ایران، بیان آداب فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جدید از دیگر هدف‌های اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس به شمار می‌رود.

وی از آغاز اعزام اردوهای راهیان نور دانش آموزی از استان زنجان از ۱۹ مهرماه خبر داده اظهار داشت: دانش آموز پسر خدابنده‌ای، اولین گروه از دانش آموزان استان بودند که به این اردو‌ها اعزام شدند که اعزام دانش آموزان پسر به این اردو‌ها تا ۶ آبان ماه ادامه می‌یابد و پس از آن اعزام دانش آموزان دختر به این اردو‌ها آغاز می‌شود.

تمجیدی گفت: این اردو‌ها همراه با استقبال گرم دانش آموزان و بصورت نظاممند و برنامه ریزی شده برگزار می‌شود و دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان با حضور در اردوهای راهیان نور، از مناطق عملیاتی والفجر۴ و یادمان شهدای گمنام مریوان بازدید می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز