خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان خبر داد:

مهلت باز ثبت نام در صندوق اعتباری هنر تا ۱۵ آبان ماه تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۰۹۵

تمامی هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران که عضو صندوق اعتباری هنر هستند تا پانزدهم آبانماه فرصت دارند نسبت به بازثبت نام عضویت در صندوق اعتباری هنر اقدام کنند.

معاون فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان گفت: از آنجائیکه صندوق اعتباری هنر قصد آن دارد که کلیه خدمات خود را به صورت آنلاین به جامعه فرهنگ و هنر کشور ارائه کند لذا کلیه اعضاء صندوق ملزم هستند در مهلت مقرر نسبت به باز ثبت نام و بهره‌مندی از خدمات صندوق اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جعفرمحمدی، امروز پنج شنبه(۲۴ مهر) با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه با ضرورت بازنگری ضوابط عضویت این صندوق، تمامی اعضایی که واجد شرایط عضویت در این صندوق هستند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این صندوق با آدرس www. honarcredit. ir نسبت به انجام تشریفات اداری و باز ثبت نام عضویت اقدام کنند.

محمدی، با بیان اهمیت ثبت نام افراد هنرمند دراین سامانه تصریح کرد: از آنجائی که صندوق اعتباری هنر قصدآن دارد که کلیه خدمات خود را به صورت آنلاین به جامعه فرهنگ و هنر کشور ارائه کند لذا کلیه اعضاء صندوق ملزم هستند در مهلت مقرر نسبت به باز ثبت نام و بهره‌مندی از خدمات صندوق اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به درخواست مکرر متقاضیان مبنی در تمدید مهلت ثبت نام در این سامانه، گفت: این آخرین مهلت اعلام شده از سوی صندوق اعتباری هنر است و ارائه خدمات اعم از بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی و سایر خدمات به جانعه فرهنگ، هنر و رسانه مستلزم باز ثبت نام عضویت در سایت صندوق اعتباری هنر است در غیر این صورت کلیه خدمات ارائه شده توسط این صندوق فطع خواهد شد.

به گفته محمدی، آن دسته از اعضایی که در ماه‌های اخیر و به صورت آنلاین ثبت نام کرده‌اند و دارای نام کاربری و رمز عبور می‌باشند نیاز به باز ثبت نام ندارند.

در پایان برخی هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران استان زنجان از مرداد ماه سال جاری منتظر دریافت کارت بیمه تکمیلی و یا عودت وجوه پرداختی خود برای استفاده از بیمه تکمیلی خود از این صندوق اعتباری هنردر کشور هستند، که گفته می‌شود این افراد مبلغ(۲۳۵هزارتومان) را قبل از سخنان و وعده هدیه بیمه رایگان رئیس دولت تدبیر و امید به خبرنگاران در سال جاری واریز کرده بوند. که رئیس جمهور در مرداد ماه سالجاری همزمان با روز خبرنگار در یکی از استانهای کشور بیمه رایگان خبرنگاران را هدیه ۱۷ مرداد به خبرنگاران کشور اعلام کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز