خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان در مراسم کلنگ زنی نیروگاه زنجان۲ تاکید کرد:

صنعت برق استان زنجان در حال حرکت به سمت توسعه است

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۷۶۱

در ۹ماهه گذشته شاهد رفع مشکلات موجود، عاملیتی بانکی و قرار داد‌ها با توجه به تحلیل شرایط موجود در استان زنجان بودیم.

استاندار زنجان گفت: در راه اندازی این نیروگاه‌ها از توربین‌های کلاس «اف» استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری امروز شنبه(۱۹مهر) در آیین مراسم نیروگاه زنجان۲ «آریان» با اشاره به اخذ مجوز احداث۴نیروگاه توسط بخش خصوصی از سال ۷۵ در زنجان، اظهار داشت: در این فاصله یکی از نیروگاه‌های زنجان با سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت وزارت نیرو(زنجان۳) احداثشده است تا جوابگوی نیازهای استان زنجان باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه در این خصوص مشکل عاملیت بانکی وجود داشت، افزود: این نیرو‌گاه با عاملیت بانک صنعت و معدن راه اندازی می‌شود.

انصاری نیروگاه ۱ را در مجاورت نیروگاه ۲ عنوان کرد و گفت: در راه اندازی این نیروگاه‌ها از توربین‌های کلاس «اف» استفاده خواهد شد.

وی در این راستا فایناس منابع خارجی را در راه اندازی نیروگاه زنجان ۴ ضروری دانست و گفت: مشکل عاملیت بانکی این پروژه‌های نیروگاهی در زنجان حل شده است که بانک ملی عاملیت این نیروگاه را در زنجان عهده دار خواهد بود.

مقام عالی دولت در استان در ادامه تصریح کرد: در ۹ماهه گذشته شاهد رفع مشکلات موجود عاملیتی بانکی و قرار داد‌ها با توجه به تحلیل شرایط موجود در استان زنجان بودیم.

استاندار زنجان، استان زنجان را از جمله معدود استان‌های در زمینه مصارف برق و انرژی صنعتی در کشورعنوان کرد و گفت: استان زنجان دارای مصرف برق و انرژی بالا در حوزه صنعت است.

وی در ادامه با بیان اینکه ما باید در تولید برق و انرژی به ظرفیت‌های مطلوب مورد نیاز برسیم، افزود: در صدد هستیم استان زنجان را به یکی از مراکز و قطب‌های تولید برق کشور برسانیم.

انصاری، با اشاره به وجود پتانسیل‌های موجود استان زنجان در بخش‌های نیروی انسانی ماهرذو افراد متخصص برق و قدرت با توجه به وجود مراکز علمی دانشگاهی در این استان و همچنین مهیا بودن زیر ساخت‌های مطلوب دراین زمینه، تصریح کرد: آماده رفتن به سمت توسعه و سرمایه گذاری در این بخش از صنعت در استان برای خدمات رسانی به سراسر کشور هستیم.

وی در پایان خبر از راه اندازی شهرک صنعتی برق و قدرت در استان داد و گفت: صنعت برق استان زنجان در حال حرکت به سمت توسعه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز