خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در مراسم کلنگ زنی نیرو‌گاه زنجان ۲(آریان) خبر داد:

برنامه‌ریزی دولت در کشور، برای سال‌های آینده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۷۴۴

وزارت نیرو همه اقدامات لازم را برای احداثو پشتیبانی از این نیروگاه انجام خواهد داد.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، گفت: همه مقدمات از منظر وزارت نیرو آماده است و همه امکانات لازم برای پشتیبانی از سرمایه‌گذاری تا تکمیل پروژه در بخش برق وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، هوشنگ فلاحتیان، امروز شنبه(۱۹مهر) درآیین مراسم کلنگ زنی نیرو‌گاه زنجان ۲ «آریان» با مشارکت بخش خصوصی، با اشاره به اینکه تا ۵سال آینده باید ۳۰ هزار مگاوات نیرو‌گاه احداثشود اظهار داشت: برنامه ریزی وزارت نیرو در کشور بر این اساس خواهد بود.

فلاحتیان با بیان اینکه ۴نیرو‌گاه در استان زنجان احداثخواهد شد، افزود برنامه‌ریزی‌های لازم برای احداثچهار نیروگاه در استان زنجان پیش‌بینی شده است.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های مطلوب صورت گرفته در استان زنجان، تصریح کرد: امروز عملیات اجرایی نیروگاه یک هزار مگاواتی سیکل ترکیبی زنجان ۲ آغاز می‌شود، که درآینده نزدیک نیز نیروگاه مجاور این نیرو‌گاه آغازخواهد شد.

فلاحتیان، همچنین در این خصوص اظهار داشت: نیروگاه سوم نیز در مجاورت نیروگاه سلطانیه استان زنجان احداثمی‌شود.

این مسئول نیرو و انرژی در ادامه یاد آورشد: وزارت نیرو برنامه‌ریزی لازم را برای منابع ارزی مورد نیاز این نیروگاه انجام داده است.

فلاحتیان در بخشی از سخنان خود، با تاکید بر اینکه باید بستری فراهم شود تا عملیات اجرایی این نیروگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن آغاز شود، تصریح کرد: همه مقدمات از منظر وزارت نیرو آماده است و همه امکانات لازم برای پشتیبانی از سرمایه‌گذاری تا تکمیل پروژه در بخش برق وجود دارد.

این مسئول کشوری در استان زنجان، با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این نیروگاه باید تا پایان سال آینده آماده شده و این نیروگاه برای پیک بار تابستان سال ۹۵ استفاده شود، خاطر نشان سد: برای تحقق این امر باید عملیات اجرایی این نیروگاه از فردا صبح آغاز شود.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در ادامه با تاکید بر اینکه هر یک روز تاخیر فشار کار را در روزهای آخر مضاعف می‌کند، اظهار داشت: وزارت نیرو همه اقدامات لازم را برای احداثو پشتیبانی از این نیروگاه انجام خواهد داد.

فلاحتیان، با بیان اینکه باید مجموعه اقدامات و مقدمات برای آغاز این پروژه فراهم شود، افزود: مجموعه وزارت نیرو در کنار سرمایه گذاری است تا این پروژه در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری برسد.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در ادامه این مراسم یکی از راهبردهای صنعت برق کشور را افزایش راندمان فعلی عنوان کرد وگفت: باید با برنامه ریزی‌های مناسب شاهد بالا بردن راندمان ۵۰ درصدی در این زمینه بود.

فلاحتیان در پایان ابراز امیدواری کرد: با اقدامات صورت گرفته امکان توسعه بیشتر استان زنجان در همه مراحل فراهم شود تا توسعه اشتغال در سطح استان نیز با توجه به نیروی انسانی مستعد و زیر ساخت‌ها و پتانسیلهای مطلوب فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز