خبرگزاری کار ایران

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان:

۴ مدال مسابقات قهرمانی دو ومیدانی دانشگاه پیام نور به زنجان رسید

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۷۱۰

نفرات برگزیده این رقابت‌ها سال آینده در المپیاد فرهنگی ورزشی دختران دانشگاه پیام نور کشور حضور خواهند داشت.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: تیم زنجان در مسابقات قهرمانی دو ومیدانی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور کشور ۴ مدال صید کرد.

به گزارش ایلنا زنجان، ابوالفضل شاهمرادی افزود: نفرات برگزیده این رقابت‌ها سال آینده در المپیاد فرهنگی ورزشی دختران دانشگاه پیام نور کشور حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: در این مسابقات که به میزبانی دانشگاه پیام نور استان رضوی برگزار شد، تیم استان زنجان موفق به کسب دو مدال نقره و دو مدال برنز این رقابت‌ها شد.

وی افزود: نرگس حیدری در رشته پرتاب وزنه و نیزه دو مدال نقره، مهسا رفیعی در پرتاب وزنه مدال برنز و مهناز مقدم در رشته دو ۶۰ متر با مانع موفق به کسب مدال برنز شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان با بیان اینکه مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود، ادامه داد: ورزشکاران در این رقابت‌ها اکثرا از نفرات حاضر در تیم ملی بودند.

سرپرست تیم اعزامی دانشگاه پیام نور استان زنجان به رقابت‌های دو و می‌دانی، با اشاره به اینکه این مسابقات از ۵ تا ۷ مهرماه برگزار شد، تصریح کرد: استان زنجان در این رقابت‌ها با ۶ دونده به ترتیب مهناز مقدم، نرگس حیدری، فاطمه حاتمی، زهرا ایده لوئی، مریم نوری، محسا رفیعی، به مربیگری ماهرخ رجبی حضور داشت.

ابوالفضل شاهمرادی اضافه کرد: ورزشکاران در این مسابقات در ماده‌های ۶۰ م‌تر، ۴۰۰ م‌تر، ۸۰۰ م‌تر، ۱۵۰۰ م‌تر، ۳۰۰۰ متر و ۶۰ متر با مانع، پرش ارتفاع، پرش طول، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، و ۴ در ۴۰۰ متر امدادی به رقابت پرداختند.

وی همچنین یادآور شد: نفرات برگزیده این رقابت‌ها سال آینده در المپیاد فرهنگی ورزشی دختران دانشگاه پیام نور کشور حضور خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز