خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور زنجان:

پیام نور استان زنجان شایسته تقدیر ویژه در امر اقامه نماز

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۰۰۱

با ارزیابی ستاد اقامه نماز استان، دانشگاه پیام نور استان زنجان دستگاه شایسته تقدیر ویژه در امر اقامه نماز شد.

اجرای همایش نماز و بهره وری در مرکز قیدار، همکاری و تعامل نزدیک با ستاد اقامه نماز استان، تقدیر از فعالان و خادمین نماز، تکمیل بانک اطلاعات نماز، پیگیری امورات نمازی واحدهای تابعه و انجام مسابقات نمازی از دیگر اقدامات دانشگاه پیام نور استان زنجان در کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه از سوی ستاد اقامه نماز بود.

به گزارش ایلنا از زنجان، بر اساس نظر هیأت ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز استان دانشگاه پیام نور از حیثکسب توانایی های لازم و دستیابی به نتایج مطلوب در فعالیت های استانی و شهرستانی در سال ۱۳۹۲ با کسب امتیاز ۹۴ از ۱۰۰ شایسته تقدیر ویژه شناخته شد.

تشکیل شورای اقامه نماز و برگزاری جلسات شورا، تبلیغات نماز در محیط دانشگاه، شرکت مسئولان و کارکنان در نماز جماعت، تهیه نرم افزار آموزش نماز و توزیع بین کارکنان، تجهیز نمازخانه و اقامه نماز جماعت در اداره و پیگیری احداثنمازخانه جماعت در دانشگاه از جمله اقدامات شاخص حوزه نماز دانشگاه به شمار می رود.

گفتنی است، اجرای همایش نماز و بهره وری در مرکز قیدار، همکاری و تعامل نزدیک با ستاد اقامه نماز استان، تقدیر از فعالان و خادمین نماز، تکمیل بانک اطلاعات نماز، پیگیری امورات نمازی واحدهای تابعه و انجام مسابقات نمازی از دیگر اقدامات دانشگاه پیام نور استان زنجان در کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه از سوی ستاد اقامه نماز بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز