خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان زنجان زنجان خبرداد:

معرفی مدیریت جدید ساخت و توسعه راهها در اداره کل راه و شهرسازی

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۴۹۴

مراسم معارفه مدیر جدید و تودیع مدیر سابق روز پنجشنبه در دفتر مدیریت اداره برگزار شد.

مدیر کل راه وشهر سازی استان زنجان, گفت: مدیریت جدید با استفاده از مدیریت سابق باید در صدد اتمام پروژه‌های در حال اجرا و انجام پروژه‌های جدید برآید.

به گزارش ایلنا از زنجان، مسئول روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان زنجان با اعلام این خبر گفت: مسعود بیات‌منش که پیش از این مسئولیت مدیریت اداره راه و شهرسازی شهرستان زنجان را داشت، مدیریت ساخت و توسعه راهها را بر عهده خواهد گرفت.

مسئول روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان زنجان افزود: سید البرز حسینی نیز در سمت مدیر کل تجهیز و نوسازی مدارس استان زنجان مشغول فعالیت می‌شود.

در ادامه گزارش آمده است، جلسه تودیع و معارفه مدیر ساخت و توسعه راهها وثوقی مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد.

در ادامه این جلسه وثوقی ضمن قدردانی از تلاشهای مدیر سابق اظهار داشت: مدیریت جدید با استفاده از تجربیات مهندس حسینی باید در صدد اتمام پروژه‌های در حال اجرا و انجام پروژه‌های جدید برآید.

وثوقی درپایان تاکید کرد: پروژه راه دندی – تخت سلیمان و بناب – منجیل از جمله پروژه‌هایی ست که باید در اولویت کاری این حوزه قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز