خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور؛

سرشماری کشاورزی سال ۹۳ در زنجان کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۴۳۷

همزمان با سراسر کشور سرشماری کشاورزی در استان زنجان آغاز شد.

• مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری زنجان, گفت: افزایش دقت، بالا بردن سرعت و کاهش حجم بایگانی از جمله مزایای این روش است.

به گزارش ایلنا از زنجان، حسین امیر مقدم, زنجان صبح امروز شنبه(۵مهر) در مراسم نمادین آغاز طرح سرشماری کشاورزی سال ۱۳۹۳ اظهار داشت: آموزش‌های لازم به ماموران سرشماری داده شده است و این افراد طی ۴۴ روز این طرح را در شهرستان‌های استان زنجان اجرا می‌کنند.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری زنجان با بیان اهمیت اجرای این سرشماری در آمار دقیق در برنامه‌ریزی های استانداری زنجان در سالجاری گفت: تمامی تلاش های ستادی این امر مهم در سرشماری سالجاری در استان زنجان به ثمر خواهد رسید.

امیر مقدم در ادامه با اشاره به اینکه خانوارهای روستایی بیشترین جامعه هدف این سرشماری را تشکیل
می دهند, افزود: ماموران سرشماری باید با رفتار و تعامل با این افراد و ایجاد اعتماد, امکان همکاری با جامعه هدف را فراهم نمایند.

‌این مسئول در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه برای نخستین بار در سرشماری از فناوری‌های نوین همچون تبلت و اینترنت استفاده خواهد شد، تصریح کرد: افزایش دقت، بالا بردن سرعت و کاهش حجم بایگانی از جمله مزایای این روش است.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری زنجان با اشاره به اینکه خانوارهای روستایی بیشترین جامعه هدف این سرشماری را تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: ماموران سرشماری باید با رفتار و تعامل با این افراد و ایجاد اعتماد امکان همکاری با جامعه هدف را فراهم کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه نحوه برگزاری سرشماری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، اضافه کرد: این ارزیابی در سه مقطع شهرستانی، استانی و ملی انجام خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز