خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

برگزاری جشن عاطفه‌ها با شعار " مهر در انتظار مهر " در زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۴۹۱

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از برگزاری جشن عاطفه‌ها با شعار " مهر در انتظار مهر " در زنجان خبر داد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال جشن عاطفه‌ها روزهای شانزدهم، هفدهم و هیجدهم مهر ماه همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو امروز چهارشنبه(۲مهر) ضمن تقدیر از مردم نیکوکار و خیر استان برای حضور در طرح‌های مختلف مشارکتی این نهاد طی سال، اظهار کرد: طی روزهای آینده نیز یکی از مهم‌ترین طرح‌های این نهاد با عنوان جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در استان اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این جشن امسال با شعار «مهر در انتظار مهر» برگزار می‌شود، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال جشن عاطفه‌ها روزهای شانزدهم، هفدهم و هیجدهم مهر ماه همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه امسال نیز طبق سنوات گذشته هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها، ترویج فرهنگ نیکوکاری و احسان به ویژه در بین نسل کودک و نوجوان است، بیان کرد: ترغیب احساسات خیرخواهانه مردم به ویژه قشر دانش‌آموزی از دیگر هدف مهم جشن عاطفه‌ها است.

این مسئول در ادامه ایجاد همبستگی اجتماعی در بین مردم را از دیگر اهداف برگزاری این جشن ملی و معنوی اعلام کرد و گفت: امسال نیز طبق سنوات گذشته جشن عاطفه‌ها به همت کمیته امداد و با همکاری صدا و سیما، بسیج مستضعفین استان، اداره کل آموزش و پرورش استان، سازمان دانش‌آموزی، انجمن اولیا و مربیان برگزار خواهد شد.

حسنلو در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری جشن عاطفه‌ها در استان، اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این جشن روز شانزدهم مهر ماه در مدارس برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه در دومین روز از جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری کمک برای دانش‌آموزان نیازمند در پایگاه‌ها دایر شده در معابر، مساجد و میادین استان، جمع‌آوری خواهد شد، افزود: امدادگران در روز جمعه نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی در یاری دانش‌آموزان نیازمند در مصلی‌های برگزاری نماز جمعه هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجانبا اشاره به اینکه با تجارب ۱۹ سال گذشته، روز شانزدهم مهر ماه در مدارس برنامه صبحگاهی ویژه جشن نیز در برگزار می‌شود، اضافه کرد: با همکاری آموزش و پرورش تلاش شده این جشن در همه مدارس برگزار شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه به منظور سهولت دسترسی مردم به پایگاه‌های کمک رسانی تعدادی از صصندوق‌های صدقه استان در معابر پرتردد نیز به منظور جمع‌آوری کمک در جشن عاطفه‌ها با نصب پوس‌تر ویژه اختصاص یافته است، تصریح کرد: همچنین مردم خیر استان می‌توانند، کمک‌های نقدی خود در حمایت از دانش‌آموزان نیازمند به شماره حساب سیبای ۰۱۰۸۶۴۰۴۲۶۰۰۷ نزد بانک ملی واریز کنند.

حسنلو اعلام کرد: همچنین شهروندان می‌توانند برای سهولت در کمک رسانی به سایت کمیته امداد مراجعه و به صورت الکترونیکی به دانش‌آموزان نیازمند کمک کنند.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از میزان کمک‌های جمع‌آوری شده طی سنوات گذشته، افزود: سال قبل ۴ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال کمک در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شده بود که این رقم در مقایسه با سال ۹۱ رشد چشمگیری داشت.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با پیش‌بینی رشد ۱۰۰ درصدی کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در بیستمین سال برگزاری این جشن، اضافه کرد: امیدواریم با حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه استان، امسال میزان کمک‌های جشن عاطفه‌ها به بیش از ۱۰ میلیارد ریال برسد.

این مسئول در پایان با دعوت از مردم استان برای حضور در این جشن معنوی، اظهار کرد: امیدواریم با کمک مردم استان، بتوانیم، به میزانی از نیازهای دانش‌آموزان را برطرف و از آلام آن‌ها بکاهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز