خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و امنیت است

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۹۶۰

۳۱ شهریور ماه یادآور خاطره رشادت‌ها و فداکاریهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ‌ ارتش جمهوری اسلامی و در نوک پیکان دفاع مقدس نیروهای جان بر کف بسیج است.

استاندار زنجان گفت: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار منطقه‌ای بسر می‌برد و به لحاظ امنیتی ایران جزء امن‌ترین کشورهای منطقه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری امروز دوشنبه(۳۱شهریور) در اولین روز هفته دفاع مقدس همزمان با رژه نیروهای مسلح همزمان با اجرای برنامه‌های سراسری در زنجان، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در کشور اظهار داشت: ۳۴ سال قبل، دشمن ایران و انقلاب اسلامی با توجه به اصل غافلگیری و اقدام سریع توانست بخشهایی از سرزمین مقدس ایران را اشغال کند و خسارات زیادی به بسیاری از مناطق کشور وارد آورد.

انصاری تصریح داشت: ولی آنچه را که پس از حمله دشمن شاهد بودیم، مقاومت و پایداری ملتی بود که با دفاع کیان سرزمینی ‌حیات ارزشهای انقلاب را حفظ کردند.

رئیس شورای تامین استان زنجان عنوان کرد: وقتی در اوایل انقلاب اسلامی عده‌ای شعار انحلال ارتش را می‌دادند رهبر کبیر انقلاب اسلامی با درک واقعی ساختار نیروهای ارتش بر بازسازی و حفظ ارتش تاکید داشتند و ارتش جمهوری اسلامی توانست در ایام دفاع مقدس ثمرات درخشانی از خود نشان دهد.

استاندار زنجان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای بسیج از دیگر تمهیدات ارزشمند امام خمینی(ره) بود که نه تنها پاسدار ارزشهای واقعی انقلاب اسلامی هستند بلکه در طول سالهای دفاع مقدس حماسه‌های عظیمی خلق کردند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تمامی نقشه‌های دشمنان، با حماسه نیروهای مسلح و مردمی نقش بر آب شد گفت: با تمامی خسارتهای عظیمی که در طول ایام دفاع مقدس بر کشور تحمیل شد، امروز شاهد عزت، عظمت ایران اسلامی هستیم.

وی شهادت ۲۰۰ هزار شهید والا مقام و یک میلیون نفر جانباز سرافراز را از دیگر اثرات جنگ عنوان داشت و گفت: در جنگ تحمیلی بعد از ۲۰۰ سال ایران توانست یک تهاجم گسترده را دفع کرده تا بر کیان کشور خدشه‌ای وارد نشود.

استاندار زنجان تصریح داشت: آنچه حاصل مقاومت ۸ سال برای کشور بود، عزت، سرفرازی و اقتدار ملت در سطح بین المللی است بطوریکه امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار منطقه‌ای بسر می‌برد و به لحاظ امنیتی ایران جزء امن‌ترین کشورهای منطقه است.

وی افزود: نعمت امنیت، حاصل مقاومت ملت سرافرازی است که با رهبری کبیر انقلاب اسلامی و امروز با هدایت‌های مقام معظم رهبری بر تمامی خواسته‌های بر حق خود ایستاده و بر زیاده خواهی‌های ابرقدرت‌ها نه گفته است.

رئیس شورای تامین استان تصریح داشت: امروز نیروهای مسلح توانمند، آماده دفاع از کیان انقلاب اسلامی هستند و تمامی مولفه‌های اصلی قدرت کشور با وحدت ملی و باورهای مردم به انقلاب و ارزشهای اسلامی ارتقاء یافته است.

استاندار زنجان در پایان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بهانه‌ای است برای پاسداشت فداکاری ملت سلحشور و نیروهای مسلحی که برای حفظ انقلاب و کیان کشور ایثار و جانفشانی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز