خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان خبرداد:

۱۳ هزار دانش‌آموز زنجانی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۲۴۰

امروز دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده و باید جوانان بصیرت لازم را برای مقابله با دشمن داشته باشند و نسبت به توطئه های دشمن آگاهی و آمادگی داشته باشند.

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، گفت: ۱۳ هزار دانش‌آموز زنجانی از ۱۵مهرماه سالجاری به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید شمس الدین موسوی، امروز شنبه(۲۹شهریور) در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار داشت: پس ازهفته دفاع مقدس سپاه استان با همکاری آموزش و پرورش برنامه اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور آغاز می‌شود.

موسوی با اشاره به اهمیت اعزام و بازدید دانش آموزان از مناطق جنگی ۸سال دفاع مقدس، گفت: برنامه اعزام دانش‌آموزان از ۱۵ مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، در ادامه ازاجرای ۶۵۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در زنجان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان زنجان اجرا می‌شود.

موسوی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه برنامه‌ها ی هفته مقدس در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آشنایی نسل جوان با ایثار گران برگزار می‌شود، خاطر نشان شد: امروز دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده و باید جوانان بصیرت لازم را برای مقابله با دشمن داشته باشند و نسبت به توطئه‌های دشمن آگاهی و آمادگی داشته باشند.

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، رژه نیروهای مسلح زنجان، دیدار با خانواده معظم شهداء، تجلیل از ایثار گران هشت سال دفاع مقدس، برگزاری نشست‌شناسی ماهواره، مسابقات فرهنگی، ویژه برنامه رادیویی، ۶۰ مورد افتتاحیه پروژه‌های بسیج سازندگی، نمایشگاه عکس، برگزاری ایستگاه صلواتی و یاواره شهداء، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، بازدید از موزه شهداء را از جمله برنامه‌های این هفته در زنجان اعلام کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف اجرایی دراین هفته، افزود: در هفته دفاع مقدس شاهد بازنمایی عملیات بدر در منطقه گاوازنگ زنجان خواهیم بود.

موسوی در ادامه تصریح کرد: بازنمایی این عملیات از ۴ مهرماه سالجاری شروع و تا ۸ مهرماه ادامه خواهد داشت، که در بازنمایی این عملیات صدا و سیما، نیروی انتظامی و برخی ارگان‌ها و دستگاه‌های استان نیز همکاری خواهند اشت.

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، در بخشی از سخنان خود خبر از آغاز مستند سرداران دفاع مقدس و ضبط آن در زنجان داد وگفت: ۱۱مورد شب شعر نیز دراین راستا در زنجان اجرا می‌شود.

در ادامه این نشست خبری مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان، نیز با اشاره به برگزاری همایش بزرگ خانوادگی در زنجان همزمان با سراسر کشور، گفت: در روز برگزاری همایش با همکاری شهرداری زنجان اتوسهای برای حمل ونقل مردم در نقاط مختلف شهر مستقر خواهند شد.

علی بیگدلی با بیان اینکه برای افراد شرکت کننده دراین همایش بزرگ خانوادگی جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است، افزود: ارزش ریالی این جوایز برابر با ۲۰۰میلیون تومان است.

وی با اشاره به دستگاهای مجری این همایش در هفته دفاع مقدس، یادآورشد: شهرداری زنجان، اداره کل ورزش وجوانان، برخی بانک‌ها و سایر دستگاه‌ها نیز دراین امر مهم شرکت خواهند داشت.

بیگدلی درپایان با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس شاهد افتتاح ۱۲-۱۰ سوله وسالن ورزشی دراستان خواهیم بود، تصریح کرد: ۴سالن ورزشی دراین راستا در زنجان وبقیه در شهرستانهای دیگر استان افتتاح خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز