خبرگزاری کار ایران

نماینده نهاد ریاست جمهوری خبر داد:

مشکلات پتروشمی زنجان در سفر آتی هیات دولت به این استان بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۰۰۹

حمایت‌های همه جانبه دولت، بانک‌های عامل به ویژه سرمایه گذاران در تداوم اجرای این پروژه بسیار اثر گذار است.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی زنجان، گفت: حمایت‌های همه جانبه دولت، بانک‌های عامل به ویژه سرمایه گذاران در تداوم اجرای این پروژه بسیار اثر گذار است.

به گزارش ایلنا از زنجان، بنا به گزارش مسئول روابط عمومی شرکت پتروشیمی زنجان، شاهمرادپور در بازدید از بخش‌های مختلف در دست ساخت پتروشیمی این استان با اعلام این مطلب افزود: اولویت دار‌ترین پروژه‌های سفر استانی ریاست جمهوری به این استان بررسی و مشکلات این پروژه است.

وی یادآورشد: پتروشیمی صنعتی سود آور محسوب می‌شود و در اقصی نقاط دنیا، محصولات تولیدی پتروشیمی روز به روز در صنایع کاربرد بیشتری پیدا می‌کند.

شاهمرادپور افزود: در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به این استان مقدمات تداوم مراحل اجرایی پروژه پتروشیمی چنان فراهم شود که مشکلات کوچک و بزرگ دیگر مانع پیشرفت آن نشود.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی زنجان نیز در این بازدید ضمن تشریح عملکرد، شرایط فعلی و هدف گذاری‌های پتروشیمی زنجان ادامه داد: حمایت‌های همه جانبه دولت، بانکهای عامل به ویژه سرمایه گذاران در تداوم اجرای این پروژه بسیار اثر گذار است.

فرید صباحی افزود: جلب و حفظ اعتماد مردم که بخش اصلی سهامداران پتروشیمی این استان هستند، بسیار حائز اهمیت است و بر اساس این باور به آینده آن و ضرورت شتاب بخشی این پروژه نتایج بهتری به دنبال دارد.

وی خاطر نشان کرد: صنعت بزرگ و مادری چون پتروشیمی می‌تواند تاثیرات مثبت و فراوانی بر بخش‌های مختلف اقتصاد این استان داشته باشد.

عملیات اجرایی شرکت پتروشیمی زنجان از سال ۸۶ آغاز شده و تاکنون شاهد پیشرفت ۲۲ درصدی است.

این پروژه در زمینی به مساحت۵۰۰ هکتار در حومه شهر زرین آباد شهرستان ایجرود واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز