خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه پیام نور واحد طارم:

وجود دانشگاه در هر منطقه باعثرشد آن می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۹۵۰

وجود موسسات عالی در هر منطقه، باعثرشد و شکوفایی آن منطقه می‌شود که این خود نیازمند وجود فضاهای آموزشی است.

سرپرست دانشگاه پیام نور واحد طارم گفت: همه ساله در آغاز سال تحصیلی با تشکیل ستاد مهر در دانشگاه از دانشجویان جدیدالورود استقبال می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، محسن محمدی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان طارم با اشاره به اهمیت وجود دانشگاه در هر منطقه اظهار داشت: خوشبختانه دانشگاه پیام نور واحد طارم نخستین دانشگاه این شهرستان، در سال ۱۳۸۵تاسیس شده است.

وی ادامه داد: واحد طارم با ۲۰۰ دانشجو در ۱۰رشته فعالیت خود را آغاز و در حال حاضر با رشد ۴ برابری در ۱۴ رشته با احداثساختمان آموزشی، مشغول به فعالیت است.

سرپرست دانشگاه پیام نور واحد طارم با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اند، گفت: همه ساله در آغاز سال تحصیلی با تشکیل ستاد مهر در دانشگاه از دانشجویان جدیدالورود استقبال می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد مهر اضافه کرد: امسال نیز این دانشگاه در نظر دارد ضمن اطلاع رسانی گسترده در فضای شهرستان، با برگزاری کلاس‌های آموزشی به منظور آشنایی با سیستم آموزشی دانشگاه، برگزاری نمایشگاه، برگزاری مراسم جشن با حضور دانشجویان جدیدالورود با شکوه‌تر از سال‌های گذشته به استقبال دانشجویان جدیدالورود رود.

محمدی در پایان به مشارکت و همراهی خانواده‌ها در برنامه‌های دانشجویان و دانشگاه اشاره کرد و گفت، اظهار داشت: خانواده‌ها نقش بسزایی در رشد و تعالی دانشجویان دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز