خبرگزاری کار ایران

در راستای جمع آوری و توزیع زکات در زنجان صورت گرفت؛

تقدیر امام جمعه زنجان از اقدامات کمیته امداد در جمع آوری زکات

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۸۲۰

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، از خدمات کمیته امداد در جمع آوری و توزیع زکات تقدیر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری برای فعالیت کمیته امداد امام خمینی، این بود که این نهاد با نام امام خمینی(ره) فعالیت داشته باشد.

به گزارش ایلنا از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی(نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان) در دیدار با سرپرست و معاونین و مسئولان کمیته امداد، ضمن گرامیداشت شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: نام حضرت امام راحل اعتباری با ارزش برای کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه از اول پیروزی انقلاب تا کنون گام‌های بلندی در این زمینه برداشته شده است، تصریح کرد: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری برای فعالیت کمیته امداد امام خمینی، این بود که این نهاد با نام امام خمینی(ره) فعالیت داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه با ابراز خرسندی از فعالیت‌های محرومیت زدایی انجام شده توسط کمیته امداد امام خمینی، بیان کرد: فعالیت مثمر ثمر در این زمینه نشان می‌دهد که اقداماتت با فکر صورت می‌گیرد.

این مسئول با تقدیر از اقدامات انجام شده توسط این نهاد و هماهنگی خوبی که صورت گرفته است، افزود: از جمله اقدامات خوبی که در استان امسال انجام شد، نحوه جمع آوری زکات فطره و توزیع زکات فطره در‌‌ همان روز عید فطر بین نیازمندان بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه این اقدام ارزشمند با همکاری و همراهی هیئت امنای مساجد انجام شد، اضافه کرد: این موضوع اگر در کل کشور تسری پیدا کند، بسیار خوب است.

آیت الله خاتمی اقدامات انجام شده در استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: جا دارد که این اقدامات بیش از پیش در استان اجرایی و عملی شود.

وی با اشاره به اینکه آمار کشت گندم در استان موجود است، ابراز امیدواری کرد: مسئولان استانی با برنامه ریزی نسبت به استفاده از این ظرفیت اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در بخش پایانی سخنان خود به دلایل اعتماد مردم به کمیته امداد اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل اعتماد مردم اقدامات این نهاد و دیگری نام این نهاد است که به اسم امام خمینی(ره) مزین شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با اقدامات ارزشمند و اصولی میزان اعتماد مردم به این نهاد و در ‌‌نهایت مشارکت آن‌ها در طرح‌های اجرایی کمیته امداد بیش از پیش افزایش پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز