خبرگزاری کار ایران

در زنجان برگزار می‌شود؛

نشست هم اندیشی بانوان عضو شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاری‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۸۱۵

نشست هم اندیشی بانوان عضو شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاری‌ها شنبه ۱۵ شهریور برگزار می‌شود.

عضو شورای اسلامی استان زنجان گفت: هر گونه تلاش برای ارتقا جایگاه بانوان و سطح مهارت‌ها و آگاهی آنان تلاش برای رشد خانواده و در نتیجه جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مریم گنجی با اعلام این خبر افزود: این نشست با هدف تقویت نقش زنان در شورا‌ها و دهیاری، افزایش مشارکت زنان و احصا نیاز‌ها، توانمندی‌ها و مسایل حوزه زنان و خانواده استان زنجان و ارائه راهکارهای بومی برای رفع مشکلات موجود به همت دبیرخانه شورای اسلامی استان زنجان و با مشارکت شهرداری و شورای شهر زنجان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرمانداری زنجان و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری چنین نشست‌هایی موجب افزایش ارتباطات و تبادل تجربیات بین بانوان در اقصی نقاط استان خواهد شد.

گنجی با بیان اینکه نیمی از جمعیت استان را بانوان تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: هر گونه تلاش برای ارتقا جایگاه بانوان و سطح مهارت‌ها و آگاهی آنان تلاش برای رشد خانواده و در نتیجه جامعه است.

وی تاکید کرد: باید اعتماد به نفس و عزت نفس بانوان را توام با توانمندسازی آنان ارتقا داد تا مشارکت مثبت در فعالیت‌های اجتماعی آن‌ها افزایش یابد.

این عضو شورای اسلامی شهر ابهر ادامه داد: امروزه آسیب‌های بسیاری جامعه را تهدید می‌کند که بسیاری از آن‌ها نتیجه تضعیف بنیان خانواده و تغییر سبک زندگی خانواده هاست که بانوان در جهت پیشگیری از این معضلات می‌توانند نقش آفرین باشند.

گنجی درپایان تصریح کرد: باید با همکاری شهرداری‌ها و سایر نهادهای فرهنگی اجتماعی نشست‌های کاربردی افزایش یابد و خروجی آن‌ها در راستای کاهش مشکلات و نیازهای مبتلا به در جامعه مفید واقع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز