خبرگزاری کار ایران

در سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی:

شهرداری زنجان از برپایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی جلوگیری کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۵۰۰

بنا بود نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی با موضوع ایرانی اسلامی در محل سینما قدس سابق که ملک حوزه هنری استان زنجان است برپا شود که ماموران شهرداری از برپایی آن جلوگیری کردند.

طی اقدامی غیر منتظره حدود ۲۰ نفر از ماموران واحد اجرائیات شهرداری زنجان که در نقاط مختلف شهر شیفت بودند در یک ساعت مشخص به این محل هجوم آورده و بخشی از اموال حوزه هنری استان زنجان را بدون هیچ مجوزی به واحد اجرائیات منتقل کردند.

به گزارش ایلنا از زنجان، ماموران شهرداری زنجان با ورود غیر قانونی به ملک حوزه هنری استان زنجان از برپایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی با موضوع ایرانی اسلامی در محل سینما قدس سابق جلوگیری کردند.

طبق این گزارش، بنا بود نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی با موضوع ایرانی اسلامی در محل سینما قدس سابق که ملک حوزه هنری استان زنجان است برپا شود که ماموران شهرداری از برپایی آن جلوگیری کردند.

هفته گذشته تعدادی از هنرمندان متعهد حوزه هنری استان زنجان جهت نصب و آماده سازی غرفه‌های نمایشگاه در محل زمین سینما قدس سابق حضور پیدا کرده بودند که طی اقدامی غیر منتظره حدود ۲۰ نفر از ماموران واحد اجرائیات شهرداری زنجان که در نقاط مختلف شهر شیفت بودند در یک ساعت مشخص به این محل هجوم آورده و بخشی از اموال حوزه هنری استان زنجان را بدون هیچ مجوزی به واحد اجرائیات منتقل کردند.

طبق این گزارش نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی با موضوع ایرانی اسلامی بدون هیچ سد معبری قرار بود در داخل محدوده ملک حوزه هنری استان زنجان برپا شود.

با توجه به اینکه رسالت حوزه هنری ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و نهادینه کردن هنر اصیل دینی در جامعه است، بنا بود کالا‌ها و محصولات ایرانی اسلامی که متاسفانه در هیچ نقطه‌ای از سطح شهر مشاهده نمی‌شود در این نمایشگاه برای اولین بار عرضه شود.

حوزه هنری استان زنجان برحسب تکلیفی که بر عهده دارد با هدف ارتقاء سطح فرهنگی جامعه اقدام به برپایی نمایشگاه و ارائه محصولات ایرانی اسلامی کرده بود اما واحدهای مختلف شهرداری از جمله اجرائیات، زیباسازی، خدمات شهری و در ‌‌نهایت دستور شهردار زنجان دست به دست هم دادند که این اتفاق صورت نگیرد.

تغییر سه معاونت فرهنگی در کمتر از شش ماه از سالی که به نام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، بیانگر نحوه عزم و نگاه مدیریتی جناب آقای امین، شهردار زنجان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز