خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آبفار شهرستان سلطانیه خبر داد:

آبرسانی به روستای بویین از توابع شهرستان سلطانیه با مشارکت مردم

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۳۱۵

عمده اعتبار ریالی این طرح بر عهده اهالی روستا بوده است که با مشارکت خود، شرکت آبفار را در زمینه آب رسانی یاری رساندند.

مدیر امور آبفار شهرستان سلطانیه گفت: خوشبختانه مشارکت مردم در زمینه آبرسانی در حال حاضر به صورت نهادینه شده و این جای بسی خرسندی است.

به گزارش ایلنا از زنجان، روستای بویین از توابع شهرستان سلطانیه با همکاری اهالی روستا و شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان در ایام هفته دولت با حضور فرماندار، مدیر عامل شرکت آبفار استان، امام جمعه و مسئولین استان و شهرستان سلطانیه از آب شرب سالم بهره‌مند شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سلطانیه با اشاره به اینکه مشارکت روستاییان در حوزه آبرسانی کمک بزرگی به مجموعه آبفار استان است، خاطر نشان ساخت: خوشبختانه مشارکت مردم در زمینه آبرسانی در حال حاضر به صورت نهادینه شده و اینجای بسی خرسندی است.

اصغر محمودی با بیان اینکه روستای بویین با ۴۰۹ خانوار از آب شرب سالم بی‌بهره بود، تصریح کرد: اهالی روستای مذکور با ۱۲۹۵ نفر جمعیت و مشارکت خود اهالی اکنون از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند است.

وی افزود: اهالی روستای بویین با مشارکت شرکت آبفار استان زنجان اقدام به حفاری یک حلقه چاه به عمق ۱۷۲ متر کرده و ۳ کیلومتر خط انتقال، ۱۱ کیلومتر احداثشبکه توزیع کرد.

این مقام مسئول اظهار داشت: همچنین در این طرح، احداثساختمان سرچاهی، تاسیسات برقی و مکانیکی ایستگاه پمپاژ، خرید برق، احداثو تعمیر مخزن و اتاق فرمان به همراه تاسیسات مکانیکی انجام گرفته است و مخزن جدید در حال ساخت است..

مدیر امور آبفار شهرستان سلطانیه، اعتبار هزینه شده در این پروژه را رقمی بالغ بر ۵۳۰ میلیون ریال اعلام کرد و تصریح کرد: عمده اعتبار ریالی این طرح بر عهده اهالی روستا بوده است که با مشارکت خود، شرکت آبفار را در زمینه آب رسانی یاری رساندند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز