خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان:

جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۰۸۳

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان زنجان در حمایت از مردم مظلوم غزه خبر داد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: در همین راستا و همزمان با سراسر کشور، کمیته امداد استان زنجان در راستای عمل به وظیفه الهی خود و در حمایت از مردم مظلوم غزه اقدام به برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک در سطح استان خواهد کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو با اظهار تاسف از اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و شهادت مردم این منطقه اظهار کرد: حمله بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی به این منطقه موجب خرابی‌ها و ویرانی‌های بسیاری از جمله منازل مسکونی شده است.

وی با اشاره به اینکه بازسازی این منازل و اماکن تخریب شده منطقه، امید زندگی دوباره به مردم غزه خواهد بخشید، اضافه کرد: در همین راستا و همزمان با سراسر کشور، کمیته امداد استان زنجان در راستای عمل به وظیفه الهی خود و در حمایت از مردم مظلوم غزه اقدام به برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک در سطح استان خواهد کرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه پایگاه‌های جمع‌آوری کمک به مردم مظلوم غزه، روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری در استان دایر خواهد شد، بیان کرد: این پایگاه‌ها روز پنج‌شنبه در معابر پرتردد استان و روز جمعه نیز در مصلی‌های برگزاری نماز جمعه اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نوع دوستانه مردم استان در حمایت از مردم مسلمان غزه خواهند کرد.

این مسئول همچنین با اشاره به آمادگی امدادگران در دفا‌تر کمیته امداد استان و خانه انفاق زنجان برای دریافت کمک‌های مردمی در حمایت از مردم غزه، تصریح کرد: در همین راستا شماره حساب سیبای ۰۱۰۸۶۴۰۴۲۶۰۰۷ کمیته امداد امام خمینی استان نزد بانک ملی نیز برای واریز کمک‌های نقدی مردم مومن و مسلمان استان اختصاص یافته است.

در آخرین جمعه ماه رمضان سال‌جاری که مصادف با روز قدس بود، از محل برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک برای مردم مظلوم غزه، ۴۳۰ میلیون ریال در استان زنجان جمع‌آوری شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز