خبرگزاری کار ایران

سرپرست درمانگاه روزبه زنجان خبر داد:

ویزیت ۵۴ هزار زنجانی توسط پزشکان عمومی درمانگاه روزبه

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۰۸۰

سرپرست درمانگاه روزبه زنجان از ویزیت ۵۴ هزار و ۳۳۰ نفر توسط پزشکان عمومی درمانگاه روزبه زنجان در طول یک سال گذشته خبر داد.

سرپرست درمانگاه روزبه زنجان، گفت: واحد پزشک عمومی این درمانگاه در بازه زمانی یک شهریور سال گذشته تا یک شهریور سال جدید ۵۴ هزار و ۳۳۰ نفر را توسط پزشکان عمومی ویزیت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، بهناز کاوندی، در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد درمانگاه روزبه زنجان از شهریور سال گذشته تا کنون اظهار کرد: درمانگاه روزبه زنجان از سال ۷۲ در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه این درمانگاه، همواره در خدمات بیمه شدگان تامین اجتماعی است، خاطرنشان کرد: خدمات درمانی کلینیکی و پارکلینیکی به بیماران در این درمانگاه ارائه می‌شود.

کاوندی، با اشاره به اینکه این درمانگاه دارای بخش‌های مختلفی از جمله پزشکان عمومی، اطفال، داخلی، زنان و زایمان، اعصاب و روان، دندانپزشکی، آزمایشگاه، داروخانه، رادیوگرافی و تزریقات است، یادآور شد: واحد پزشک عمومی این درمانگاه در بازه زمانی یک شهریور سال گذشته تا یک شهریور سال جدید ۵۴ هزار و ۳۳۰ نفر را توسط پزشکان عمومی ویزیت کرده است.

سرپرست درمانگاه روزبه زنجان با بیان اینکه ۵ هزار و ۴۱۸ نفر در بازه زمانی یاد شده به پزشکان داخلی درمانگاه مراجعه کرده‌اند، تصریح کرد: ۴ هزار و ۸۳۹ نفر نیز به پزشک اطفال این درمانگاه مراجعه کرده‌اند.

کاوندی با اشاره به مراجعه یک هزار و ۶۳۱ نفر به بخش زنان و زایمان این درمانگاه یادآور شد: ۴۳۶ نفر نیز از بخش اعصاب و روان خدمات خود را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه به ۳۰ هزار و ۷۷۵ نفر در بخش دندانپزشکی خدمات لازم ارائه شده است، ادامه داد: ۵ هزار و ۴۹۰ نفر نیز از خدمات آزمایشگاهی این درمانگاه استفاده کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به ارائه خدمات داروخانه این درمانگاه یادآور شد: ۳ میلیارد و ۹۵۹ هزار ریال مبلغ کل داروهای ارائه شده به بیمه شدگان است.

سرپرست درمانگاه روزبه زنجان تعداد مراجعان به داروخانه روزبه را ۵۷ هزار و ۳۸۰ نفر اعلام کرد و گفت: یک هزار و ۳۳ نفر نیز نوار قلب شده‌اند.

کاوندی از مراجعه ۱۲ هزار و ۸۳۶ نفر به بخش تزریقات خبر داد و گفت: ۳ هزار و ۱۴۳ نفر نیز خدمات خود را از واحد رادیو گرافی درمانگاه اخذ کرده‌اند.

وی با اشاره به اختصاص ۵۰۵ میلیون ریال برای نوسازی و بهسازی این درمانگاه خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

سرپرست درمانگاه روزبه زنجان، در پایان با بیان اینکه برای اجرای نظام آراستگی ۱۵۰ میلیون ریال هزینه شده است، افزود: تجهیزو نوسازی از برنامه‌های این درمانگاه محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز