خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد؛

اجرای ۸۵ طرح خوداشتغالی در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۸۷۹

از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد به مناسبت هفته دولت، افتتاح ۸۵ طرح خود اشتغالی است.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان، گفت: برگزاری دوره آموزشی عفاف و حجاب برای دختران در شرف ازدواج، برگزاری همایش مددجویی با عنوان طرح شهید رجایی و برگزاری دوره آموزشی با موضوع نماز برای خانواده‌های زیر پوشش نیز از دیگر برنامه‌هایی است که طی هفته دولت در استان اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، ابوالفضل حسین غلامی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز طبق سنوات گذشته، برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته دولت توسط کمیته امداد استان زنجان اجرایی می‌شود، بیان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد به مناسبت هفته دولت، افتتاح ۸۵ طرح خود اشتغالی است.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه این تعداد وام اشتغال به واجدان شرایط و متقاضیان اجرای طرح‌های اشتغال پرداخت خواهد شد، تصریح کرد: برای پرداخت این فقره وام ۱۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

این مسئول در ادامه از اعطای ۳۰ فقره کمک هزینه ازدواج به زوج‌های جوان زیرپوشش این نهاد خبر داد و گفت: این کمک هزینه‌ها با اعتبار بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

حسین غلامی توزیع اقلام بهداشتی در بین خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد استان را از دیگر برنامه‌های این نهاد به مناسبت هفته دولت اعلام کرد و افزود: امسال این بسته‌ها بین ۱۰۰ خانواده زیرپوشش توزیع خواهد شد.

وی همچنین از اعزام تعدادی از دانش‎آموزان زیرپوشش کمیته امداد استان به اردو بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این اردو زیارتی بوده و مقصد اعزام شوندگان، حرم حضرت معصومه(س) خواهد بود.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه معرفی ۱۰۰ نفر از مددجویان به تامین اجتماعی به منظور بهره‌مندی از بیمه تامین اجتماعی از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در هفته دولت است، اظهار داشت: برگزاری دوره آموزشی عفاف و حجاب برای دختران در شرف ازدواج، برگزاری همایش مددجویی با عنوان طرح شهید رجایی و برگزاری دوره آموزشی با موضوع نماز برای خانواده‌های زیر پوشش نیز از دیگر برنامه‌هایی است که طی هفته دولت در استان اجرایی خواهد شد.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: برنامه‌های اعلام شده در مرکز استان و شهرستان‌ها با حضور مددجویان اجرایی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز