خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در زنجان صورت گرفت؛

کلیم اله وثوقی مدیر راه و شهرسازی استان زنجان شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۸۵۳

با حضور معاون توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در زنجان، کلیم اله وثوقی سکاندار مدیریت راه و شهرسازی استان زنجان شد.

با حکم وزیر راه و شهرسازی، سکاندار هدایت اداره‌ کل راه و شهرسازی استان زنجان به مهندس کلیم‌اله وثوقی سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مراسم تودیع و معارفه مدیر‌کل راه و شهرسازی استان زنجان، امروز اول شهریور با حضور سید علایی، معاون توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی و رحمتی معاون عمرانی استانداری زنجان، سید رضا موسوی امام جمعه موقت زنجان. علیمردانی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل ادارات. شورای شهر در محل سالن همایش صدا و سیمای مرکز زنجان بر گزار شد.

در ابتدای این مراسم حافظ باباپور، مدیر کل سابق راه وشهر سازی استان زنجان، ضمن قدردانی از تمام مدیران ارشد استانداری و مدیران زیر مجموعه و پیمانکاران که در طول دوره خدمت خود وی را یاری کردند ارزوی موفقیت کردند.

در ادامه آیین مراسم تودیع و معارفه، کلیم اله وثوقی، مدیر کل جدید راه و شهرسازی استان زنجان با گرامیداشت هفته دولت و یاداوری شهادت وزیران راه(شهید کلانتری و شهید دادمان) که جانشان را فدای اسلام کردن ضمن تقدیر از زحمات باباپور اظهار امیدواری کرد که بتواند ادامه دهنده راه این عزیزان باشد.

رحمتی معاون عمرانی استانداری که به نمایندگی از استاندار در این مراسم حضور داشت، ضمن حساس شمردن مسئولیت راه و شهرسازی و اهمیت راه در پیشرفت و آبادانی منطقه تاکید کرد با برنامه ریزی دقیق و اصولی برای اولویت دهی و توجه به اعتبارات بودجه استانی و ملی و ارائه خدمات درست و خدمت به مردم بتوانیم ادای دین خود را به جا آوریم.

سید علایی معاون توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی ضمن تبریک هفته دولت و با قرائت ابلاغ پیام وزیر محترم راه و شهرسازی جناب دکتر آخوندی و انتخاب مهندس کلیم اله وثوقی که مدیران با سابقه اداره کل راه استان زنجان اظهار کرد که مسئولیت مسکن و شهرسازی بر عهده مهندس وثوقی خواهد بود و از جمله مسئولیت خطیر که مدیران کل باید توجه بیشتری به نگهداری راه‌ها که بسیار حساس و حیاتی هستند داشته باشند.

در ادامه برنامه ضمن قدردانی از زحمات چندسال باباپور حکم مسئولیت مهندس کلیم اله وثقی به عنوان مدیر کل راه وشهرسازی استان زنجان که به امضای آخوندی رسیده بود به وی ابلاغ شد.

کلیم‌الله وثوقی معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان که در کارنامه کاری خود ۱۰ سال فعالیت در این اداره را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز