خبرگزاری کار ایران

مدیر کارگزاری صندوق ضمانت صادرات ایران در استان زنجان خبر داد؛

حضور ۶ ساله صندوق ضمانت صادرات ایران در بازارهای عراق

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۷۷۲

مدیر کارگزاری صندوق ضمانت صادرات ایران در استان زنجان، حضور ۶ ساله در بازار کردستان عراق را در توسعه ظرفیت‌های صادراتی استان زنجان مهم دانست.

مدیر کارگزاری صندوق ضمانت صادرات ایران استان زنجان گفت: صندوق تلاش می‌کند، به صادرکنندگانی که با پوشش صندوق مبادرت به صدور کالا و خدمات به خارج از کشور کرده‌اند، ولی به لحاظ بروز رسانی یکی از ریسک‌ها تحت پوشش بیمه نامه موفق به وصول مطالبات خود از خریداران خارج از کشور نشده‌اند، خسارت پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار یلنا از زنجان، فرشته وطن دوست امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: این صندوق به پشتوانه حمایت‌های مالی دولت، علاوه بر پوشش ریسک‌های سیاسی و تجاری صادرات، با صدور انواع ضمانت نامه اعتباری، به تامین منابع مالی مورد نیاز صادرکنندگان نیز کمک می‌کند.

وی بررسی دوره‌ای وضعیت اقتصادی کشور‌ها و بازارهای هدف و تعیین رتبه و سقف اعتباری کشور‌ها، ارزیابی بانک‌ها و خریداران معتبر و مورد قبول و تعیین سیاست پوششی کلی در قبال کشور را جزو ماموریت‌های صندوق ضمانت صادرات ایران یادآور شد.

وطن دوست، پرداخت خسارت به بانک‌ها، موسسات اعتباری و تولید کنندگانی که در قبال ضمانتنامه صندوق اقدام به اعطای اعتبار و تسهیلات به صادرکنندگان کرده‌اند را جزو وظایف خدمات مدیریت خسارت عنوان کرد و افزود: صندوق تلاش می‌کند، به صادرکنندگانی که با پوشش صندوق مبادرت به صدور کالا و خدمات به خارج از کشور کرده‌اند، ولی به لحاظ بروز رسانی یکی از ریسک‌ها تحت پوشش بیمه نامه موفق به وصول مطالبات خود از خریداران خارج از کشور نشده‌اند، خسارت پرداخت کند.

وطن دوست در پایان پرداخت خسارت به تولیدکنندگان و فروشندگان ایرانی که در قبال ضمانت صندوق، کالا یا خدمات تولیدی خود را به صورت مدت دار به صادرکنندگان فروخته‌اند را از دیگر وظایف بخش خسارت صندوق برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز