خبرگزاری کار ایران

نماینده خیریه مسلولین زنجان:

فعالیت در خیریه‌ها جزو فرهنگ ایرانیان است اما به صورت سنتی اداره می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۶۲۷

باید در هیئت امنا و هیئت مدیره خیریه‌ها از جامعه هدف و یا از بستگان درجه یک آنان به عنوان افراد درد کشیده جامعه حضور یابند.

نماینده خیریه MSگفت: ایجاد شورای هماهنگی خیریه‌ها، استقلال خیریه‌ها را حفظ می‌کند و تجربیات آنان را در اختیار هم قرار می‌دهد.

به گزارش ایلنا از زنجان، اکبر حسین‌زاده اردکانی افزود: افرادی که در خیریه‌ها فعالیت می‌کنند یا به دنبال نام و نانند و یا عاشق خدمت رسانی به خلق هستند.

وی ادامه داد: خیریه‌ها باید جامعه هدف خود را تعریف کرده و شرایط آنان را توضیح داده و بر اهداف خود تاکید کنند.

اردکانی تصریح کرد: باید در هیئت امنا و هیئت مدیره خیریه‌ها از جامعه هدف و یا از بستگان درجه یک آنان به عنوان افراد درد کشیده جامعه حضور یابند.

رییس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان زنجان اظهار داشت: خواسته‌ها و نیازهای خیریه‌ها از دولت، کانالیزه شوند و کمک‌های مالی و پرسنلی دستگاه‌های دولتی باید بر اساس نیارسنجی‌های انجمن‌های خیریه باشد.

دکتر جمشید وفا با اشاره به اینکه حضور خیریه‌ها در مجمع خیّرین سلامت کم رنگ است، افزود: پیشگیری از موازی کاری خیریه‌ها و انحراف اهداف، از امتیازات حضور خیریه‌ها در مجمع خیرین سلامت است.

وی دولت را به عنوان متولی خیریه‌ها ندانست و تاکید کرد: هم افزایی و ضابطه‌مند شدن خیریه‌ها ضروری است و حضور خیریه‌ها در مجمع خیرین سلامت به معنای دولتی شدن آنان و ابلاغ دستورالعمل به خیریه‌ها نیست و صدای خیریه‌ها با حضور در این مجمع تقویت می‌شود.

محمدرضا طهماسبی مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان ادامه داد: شورای هماهنگی خیریه‌ها می‌تواند خواست‌های کلی آنان را از دولت بخواهد و سعی می‌شود تا از موازی کاری خیریه‌ها با دانشگاه علوم پزشکی جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: خیریه‌ها از امکانات یکدیگر استفاده کنند و از پراکندگی کار جلوگیری شده و به یاری هم بشتابند.

اسماعیل رحمانی نماینده خیریه MSگفت: ایجاد شورای هماهنگی خیریه‌ها استقلال خیریه‌ها را حفظ می‌کند و تجربیات آنان را در اختیار هم قرار می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز