خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان:

شورای بسیج هنرمندان پیگیر دغدغه‌های اصحاب فرهنگ و هنر است

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۹۱۹

در کنار امورات سازمان بسیج هنرمندان فعالیت‌های اعضای این شورا برای پیگیری مسائل و دغدغه‌های فرهنگی اصحاب فرهنگ و هنر مورد توجه قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: باید از این ظرفیت‌‌ها برای حل مشکلات جامعه استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید جواد هاشمی در جلسه شورای سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به تشکیل شورای سازمان بسیج هنرمندان اظهار کرد: انتخابات این شورا برگزار و رئیس و نائب رئیس شورا مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه این شورا با هدف استفاده از نظرات کار‌شناسی نخبگان فرهنگ و هنر استان زنجان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: نظرات کار‌شناسی اعضای شورا در قالب این جلسات جمع‌آوری می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه جذب نخبگان در فعالیت‌های فرهنگی و هنری از ضروریات هر جامعه‌ای محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: در کنار امورات سازمان بسیج هنرمندان فعالیت‌های اعضای این شورا برای پیگیری مسائل و دغدغه‌های فرهنگی اصحاب فرهنگ و هنر مورد توجه قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه این شورا مسائل و مشکلات استان را در عرصه فرهنگ و هنر شناسایی و راهکارهای کار‌شناسی برای حل این مشکلات به سازمان‌ها ارائه می‌کند، تصریح کرد: عدم توسعه و پیشرفت در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری از سوی کار‌شناسان و متخصصان این شورا مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

*جمع‌آوری نظرات نخبگان فرهنگی و هنری زنجان

هاشمی با اشاره به اینکه نخبگان همواره دغدغه‌های خود را در خصوص وضعیت فرهنگ و هنر جامعه ارائه می‌کنند، تصریح کرد: جمع‌آوری این نظرات و پیگیری امور می‌تواند نقطه عطفی در حل مشکلات باشد.

وی با بیان اینکه یکی از مباحثمورد توجه در این جلسات بحثماهواره و راهکارهای مقابله با این پیامد است، تصریح کرد: اعضا می‌توانند با ارائه راهکارهای تخصصی در زمینه رشته‌های خود برای مقابله با آسیب‌های ماهواره سازمان را یاری کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه در صورت ارائه الویت‌های جدید از سوی اعضا می‌توان در خصوص مسائل دیگری نیز نظرات کار‌شناسی ارائه کرد، افزود: پرداختن به موضوعات دیگر منوط به نظرات اعضای شورا است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه در خصوص ضرورت فرهنگ‌سازی در خصوص استفاده از ماهواره مطالب بسیار زیادی عنوان شده است، ادامه داد: اما ارائه راهکار برای مقابله با آسیب‌های ماهواره همواره مغفول مانده و نظرات کار‌شناسی ارائه شده یا کم بوده یا اثر بخشی لازم را نداشته است.

*فضای مطلوبی برای ارائه نظرات هنرمندان ایجاد می‌شود

هاشمی برگزاری جلسات شورای سازمان بسیج هنرمندان را نقطه عطفی در استفاده از نظرات، پیشنهادات و راهکارهای هنرمندان بسیجی و غیر بسیجی دانست و گفت: سازمان بسیج هنرمندان می‌کوشد تا فضای مطلوبی را برای ارائه نظرات نخبگان فرهنگی و هنری جامعه ایجاد کند.

وی با بیان اینکه افراد منتخب شورا می‌توانند نسبت به پیگیری دغدغه‌ها و مطالبات اصحاب فرهنگ و هنر با ارائه نظرات کار‌شناسی اقدام کنند، افزود: این پیگیری‌ها از متولیان امر از جمله صدا و سیما، فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و بخش‌های مرتبط صورت می‌گیرد.

این مسئول زنجان دربا اشاره به ظرفیت‌های هنرمندان در عرصه‌های مختلف ادامه داد: باید از این ظرفیت‌‌ها برای حل مشکلات جامعه استفاده کرد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان در پایان، یادآور شد: از قشر هنرمند جامعه انتظار می‌رود در خصوص مشکلات فرهنگی جامعه نظر داده و راهکارهای مطلوبی در زمینه مقابله با مشکلات ارائه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز