خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان:

قتل پدر, سرانجام تلخ مشاجره زن و مرد در زنجان شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۳۹۳

درگیری زن و شوهر در منزل منجر به قتل پدرتوسط دختر ۱۹ ساله این خانواده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: خانواده‌ها از مشاجره و درگیری پرهیز کرده و تلاش کنند مشکلات خانوادگی خود را با مراجعه به مشاوران متخصص مربوطه حل و فصل کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، سرهنگ جعفر رحمتی، امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد درگیری خانوادگی و چاقو خوردگی در خیابان جاوید شهر زنجان اکیپی از اداره مبارزه با جرائم جنایی به این محل اعزام شدند.

رحمتی، با اشاره به اینکه ماموران با حضور در محل حادثه آثار خون‌ریزی در آشپزخانه و منزل اعلامی را مشاهده کردند، افزود: ماموران درباره این پرونده تحقیقات خود را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان، با اشاره به اینکه در تحقیقات اولیه به عمل آمده خانمی ۴۴ ساله به نام «ز - الف» به ماموران گفت: صبح روز یکشنبه پنجم مرداد ماه جاری با همسرم به نام «الف - ک» درگیری فیزیکی داشتیم که دختر ۱۹ ساله‌مان وارد آشپزخانه شد.

این مسوول در زنجان در این خصوص گفت: پس از اینکه دختر شاهد کتک‌کاری بوده با استفاده از یک چاقو آشپزخانه از پشت به پدرش ضربه‌ای وارد کرد.

وی با اعلام اینکه شوهر این خانم متاسفانه به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان درگذشت، تصریح کرد: فرزند دختر این خانواده به نام «الف - ک» که در منزل حضور داشت به اتهام قتل پدر دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان متذکر شد: متهمه دستگیر شده در بازجویی انجام گرفته اعلام کرد که حوالی ساعت ۱۰ صبح روز پنجم مرداد ماه جاری با سر و صدای پدر و مادر از خواب بیدار شده و دیدم پدر و مادرم داخل آشپزخانه در حال درگیری باهم بوده و پدرم آغاز به کتک کاری مادرم کرده است، البته سال‌هاست که این درگیری‌ها ادامه دارد و پدر و مادرم با یکدیگر مشکل دارند و من هم یک چاقو با دسته مشکی از آشپزخانه برداشته و یک ضربه به پشت پدرم وارد کردم که باعثخونریزی شدید وی شد.

سرهنگ رحمتی، یاد آورشد: متهم دستگیر شده ادامه داد من از صحنه فرار کردم و به داخل حیاط رفتم و قصد داشتم با‌‌ همان چاقو خودم را بزنم که مادرم مانع شد و چاقو را به زور از دستم گرفت و چاقو انگشتان دستم را مجروح و پدرم با‌‌ همان وضعیت خود را به جلوی درب ورودی رسانده و در حالیکه خون زیادی از پشت و دهانش خارج می‌شد به زمین افتاد.

وی با اشاره به اینکه صحنه توسط متهمه با حضور مقام قضایی بازسازی و متهمه با قرار بازداشت روانه زندان شد، اظهار داشت: خانواده‌ها از مشاجره و درگیری پرهیز کرده و تلاش کنند مشکلات خانوادگی خود را با مراجعه به مشاوران متخصص مربوطه حل و فصل کنند..

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز