خبرگزاری کار ایران

با مشارکت مردمی در آبفای خدابنده محقق شد:

اصلاح شبکه و استانداردسازی انشعابات آب

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۳۲۷

لوله گذاری خیابان‌های مذکور جمعآ به متراژ ۵۲۰ متر با استانداردسازی ۹۴ رشته انشعابات در کمتر از ۷۲ساعت با همت و مشارکت اهالی و پیمانکاران این امور به پایان رسید.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان خدابنده، گفت: شهر قیدار با دارا بودن ۱۰۰۴۱ فقره انشعاب آب، ۷۲ کیلومتر شبکه آب رسانی و ۴ باب مخزن ذخیره آب شرب از جمله تاسیسات آبرسانی این شهر است.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید جواد موسوی، مدیر آب و فاضلاب شهرستان خدابنده، از لوله گذاری و استاندارد سازی انشعابات و اصلاح شبکه توزیع این امور با مشارکت مردمی خبر داد.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان خدابنده با بیان مطلب فوق افزود: با مشارکت ساکنین خیابان باران و کوچه‌های شهید قاسملو و رمضان محمدی، شبکه توزیع اصلاح شد.

وی گفت: در این پروژه با تأمین لوله و اتصالات مورد نیاز از طرف ساکنین محترم خیابان باران و کوچه‌های شهید رمضان محمدی و شهید قاسملو با مشارکت مردم در بحثاجرا، مشکلات آب شرب آن خیابان و کوچه‌ها بر طرف شدند و این مشارکت مردمی سبب کاهش هزینه‌های اجرایی شد.

موسوی گفت: لوله گذاری خیابان‌های مذکور جمعآ به متراژ ۵۲۰ متر با استانداردسازی ۹۴ رشته انشعابات در کمتر از ۷۲ساعت با همت و مشارکت اهالی و پیمانکاران این امور به پایان رسید.

وی اظهار داشت: شهر قیدار با دارا بودن ۱۰۰۴۱ فقره انشعاب آب، ۷۲ کیلومتر شبکه آب رسانی و ۴ باب مخزن ذخیره آب شرب از جمله تاسیسات آبرسانی این شهر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز