خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان صورت گرفت؛

مدیر جدید فرهنگسرای کوثر زنجان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۰۲۹

زین‌العابدین نصیری طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به عنوان مدیر جدید فرهنگسرای کوثر زنجان منصوب شد.

نصیری پیش از این مدیریت انجمن سینمای جوان استان زنجان، مسئولیت روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و مدیریت صندوق اعتباری حمایت از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران استان زنجان را در کارنامه کاری خود دارد.

به گزارش ایلنا اززنجان، زین العابدین نصیری طی حکمی از سوی ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، مدیریت جدید فرهنگسرای کوثر زنجان را برعهده گرفت.

نصیری با اشاره به اینکه این فرهنگسرا فعالیت‌های خود را در زمینه‌های آموزشی منجر به تولید و تاثیر در مسائل و مقوله‌های فرهنگی و هنری ادامه خواهد داد، اظهار کرد: در این فرهنگسرا ارائه برنامه‌های فرهنگی و هنری در تمام ابعاد و زمنیه تداوم می یابد.

به گفته مدیر فرهنگسرای کوثر زنجان هدف از این تغییرات تبدیل سالن فرهنگسرای کوثر به سالن سینمای حرفه ای جهت نمایش آثار تولیدی سینمای ایران و برگزاری برنامه‌های شاخص سینمایی با هماهنگی مجامع و مراجع سینمایی کشور است.

نصیری مدیریت انجمن سینمای جوان استان زنجان، مسئولیت روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و مدیریت صندوق اعتباری حمایت از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران استان زنجان را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز