خبرگزاری کار ایران

مهانفر خبر داد:

شروع عملیات حفاری چاه شهر نیک پی

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۵۵۳

معاونت مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان, گفت: اعتبار مورد نیاز برای حفر و تجهیز چاه نیک پی حدود یک و نیم میلیارد ریال بوده که علی رغم شروع عملیات حفاری تاکنون اعتباری تخصیص داده نشده است.

شهر نیک پی در حدود ۳۵ کیلومتری مرکز استان قرار دارد که سال ۹۰ از بخش به شهر تبدیل شده و جمعیت این شهر طبق سرشماری ۱۳۹۰،۴۷۴ نفر می باشد.

به گزارش ایلنا از زنجان، مهانفر معاونت مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان از شروع عملیات حفاری چاه شهر نیک پی خبر داد

وی با اشاره به مطلب فوق افزود: آب شرب شهر نیک پی از طریق یک رشته قنات که از نظر بهداشتی وضعیت نا مناسبی دارد و یک حلقه چاه که دبی آن یک لیتر بر ثانیه بوده تامین می شود که جوابگوی نیاز شهروندان نمی باشد و به لحاظ آب در وضعیت نا مطلوبی به سر می برند که امیدواریم با حفر چاه جدید مشکل آب شرب شهروندان نیک پی مرتفع شود.

معاونت مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان افزود: اعتبار مورد نیاز برای حفر و تجهیز چاه نیک پی حدود یک و نیم میلیارد ریال بوده که علی رغم شروع عملیات حفاری تاکنون اعتباری تخصیص داده نشده است.

وی افزود: پیش بینی می شود عملیات احداثمخزن ذخیره، خط انتقال و شبکه آن با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اجرایی شود.

معاونت مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان تصریح کرد: نیازمصرف مشترکین این شهر ۲۰۶ لیتر در شبانه روز است.

شایان ذکر است: شهر نیک پی در حدود ۳۵ کیلومتری مرکز استان قرار دارد که سال ۹۰ از بخش به شهر تبدیل شده و جمعیت این شهر طبق سرشماری ۱۳۹۰،۴۷۴ نفر می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز