خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان:

سعی کردیم نگاه عدالت‌طلبانه در شهر داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۷۴۸

در سال‌های گذشته ده‌ها نیرو به صورت غیررسمی وارد بدنه شهرداری زنجان شده است.

شهردار زنجان گفت: ر حالی به شهرداری زنجان هجمه وارد شد که در سال‌های گذشته ده‌ها نیرو به صورت غیررسمی وارد بدنه شهرداری زنجان شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، محسن امین در بازدید از دفتر روزنامه مردم نو و در جمع خبرنگاران این رسانه‌ اظهار کرد: رسانه‌ها نیز باید عدالت را رعایت کرده و همه ادارات و نهادهای شهر را ببینند و اگر مشکلی باشد همه را به گردن شهرداری نیاندازند.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار در شهرداری زنجان بودجه غیر نقدی و سرمایه گزاری مشارکتی انجام شده است، گفت: با اجرایی شدن طرح بزرگ سبزه میدان ۱۰ برابر بودجه یکسال شهرداری زنجان در این طرح سرمایه گزاری می‌شود

شهردار زنجان با انتقاد از هجمه‌هایی که بابت جذب نیرو در شهرداری زنجان انجام شد، گفت: جذب این نیرو‌ها رسمی و قانونی و با شرط معدل بالا و بیشتر از دانشگاه‌های مهم دولتی کشور بودند.

امین با بیان اینکه تنوع کاری در شهرداری زیاد است و با همه ارگان‌ها و مردم سر و کار دارد، بیان کرد: به همین دلیل هیچگاه نمی‌توانیم نیازهای ۱۰۰ درصدی را اجرا کنیم چرا که اجرای یک نیاز معمولا با نارضایتی ۳۰ تا ۴۰ درصدی برخی دیگر را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اصلاح ساختاری صورت گرفته در شهرداری زنجان گفت: گردش کار نسبتا سهل‌تر شده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه با اصلاحات صورت گرفته توازن برقرار شده است که کاهش تخلفات را به دنبال دارد، عنوان کرد: در راستای اصلاحات ساختاری اجرائیات شهرداری از زیر نظر مناطق خارج شده و تحت نظر معاونت خدمات شهری شهرداری ممترکز شده است.

وی افزود: در همین راستا کمیسیون ماده ۱۰۰ تحت نظر معاونت معماری و شهرسازی قرار گرفته است.

امین با بیان اینکه هر اندازه که اطلاعات به مردم داده شود به‌‌ همان اندازه فساد کمتر می‌شود، گفت: به همین منظور طرح تفصیلی شهر زنجان بر روی سایت شهرداری قرار گرفته است تا همه بتوانند از اطلاعات آن استفاده کنند.

وی به فعالیت‌های حوزه فرهنگی شهرداری زنجان نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه فرهنگی به دنبال باشگاه داری نیستیم اما رسانه‌ها می‌توانند تصمیم شهرداری را در باشگاه داری یا عدم باشگاه داری تحلیل کنند.

شهردار زنجان در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه شهرداری این تحلیل را در تصمیمات خود مدنظر قرار می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز