خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان:

رسانه‌های بیدار فجایع رژیم غاصب صهیونیست را بر ملا می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۲۵۵

رسانه‌های بیدار جهان اسلام با آشکار کردن ابعاد مختلف جنایت‌های این رژیم نمی‌گذارند، چنین فجایعی از دیدگاه مردم به دور بماند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: ملت ایران اسلامی با بصیرت دینی و زمان‌شناسی بار دیگر در روز قدس جنایت‌های این رژیم را بر ملا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، عبدالله جعفری امروز با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز قدس اظهار کرد: ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی موجب نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس شد.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس عرصه‌ای برای نمایش قدرت امت اسلامی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از استکبار و رژیم اشغالگر صهیونیستی در این روز وظیفه همه ملت‌ها و دولت‌ها است.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار ایستادگی می‌کنند، خاطرنشان کرد: مردم آزادی خواه جهان با حضور در راهپیمایی روز قدس دین خود را به مردم غزه ادا می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جنگ رسانه‌ها در دنیای امروز ادامه داد: امپریالیسم رسانه‌ای امروز به طرفداری از رژیم صهیونیستی اقدام کرده و با انحراف افکار عمومی جهان بر روی جنایت‌های ددمنشانه اسرائیل در نوار غزه سرپوش می‌گذارد.

جعفری با بیان اینکه روز قدس روز مقابله با امپریالیسم رسانه‌ای صهیونیسم بین‌الملل است، یادآورشد: رسانه‌های بیدار جهان اسلام با آشکار کردن ابعاد مختلف جنایت‌های این رژیم نمی‌گذارند، چنین فجایعی از دیدگاه مردم به دور بماند.

وی با بیان اینکه کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان در غزه محکوم می‌شود، خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی با بصیرت دینی و زمان‌شناسی بار دیگر در روز قدس جنایت‌های این رژیم را بر ملا خواهد کرد.

این مسئول از نخبگان، بسیجیان و اصحاب رسانه و قلم استان زنجان خواست با حضور در راهپیمایی روز قدس حماسه‌ای دیگر از بصیرت را به نمایش بگذارند. ش

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز