خبرگزاری کار ایران

مسئول مرکز و شبکه تلفن شرکت خطوط لوله ومخابرات منطقه شمال‌غرب کشور خبر داد:

نصب و راه اندازی آنتن‌های DECT مراکز انتقال نفت منطقه شمال غرب

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۶۶۴

مسئول مرکز و شبکه تلفن شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال غرب کشور گفت: آنتن‌های DECT سوییچ ام ایکس وان مراکز انتقال نفت منطقه شمال غرب نصب و راه اندازی شد.

مسئول مرکز و شبکه تلفن شرکت خطوط لوله ومخابرات منطقه شمال غرب کشور، گفت: علاوه بر این کارکنانی که از مناطق دیگر به منطقه شمال غرب اعزام می‌شوند با همراه داشتن گوشی‌های DECT می‌توانند به شبکه به صورت تلفنی متصل شوند.

به گزارش ایلنا از زنجان،، علی امینی مسئول مرکز و شبکه تلفن منطقه با بیان اینکه با نصب این آنتن‌ها گوشی‌های DECT در محوطه اداری، صنعتی و منازل سازمانی قابل استفاده می‌شود، گفت: با توجه به اهمیت ارتباط و در دسترس بودن مسئولین واحدهای فنی و عملیاتی، با راه اندازی این بستر ارتباطی می‌توان از طریق شبکه گسترده نفت و مناطق یازده گانه شرکت ارتباط تلفنی سریع و با کیفیت به صورت وایرلس برقرار کرد.

امینی با تاکید بر ضرورت اعزام مسئولین واحدهای فنی به دلیل ضرورت عملیاتی به مراکز انتقال نفت تابعه افزود: با فعال کردن گوشی‌های DECT در این مراکز کارکنان می‌توانند با شبکه تلفنی نفت در ارتباط باشند که این قابلیت باعثکاهش هزینه‌ها به طور چشمگیر خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: علاوه بر این کارکنانی که از مناطق دیگر به منطقه شمال غرب اعزام می‌شوند با همراه داشتن گوشی‌های DECT می‌توانند به شبکه به صورت تلفنی متصل شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز