خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد:

با صدور کارت الکترونیکی بیمه تامین اجتماعی، دفترچه‌های درمان جمع آوری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۸۵۷

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: با صدور کارت الکترونیکی بیمه تامین اجتماعی دفترچه های درمان با به کار گیری این کارت جمع آوری می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: خرداد ماه سال جاری استان زنجان دارای مقام سوم کشور در دریافت لیست اینترنتی بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مسعود علیاری امروزیکشنبه(۲۲تیر) در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته تامین اجتماعی، با اشاره به اینکه در استان زنجان هفت شعبه تامین اجتماعی وجود دارد، اظهار داشت: چهار شعبه اقماری و یک مرکز کارگزاری در استان فعالیت دارند.

علیاری با اشاره به اینکه ۱.۳ دهم جمعیت استان زنجان زیر پوشش تامین اجتماعی هستند، خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد جمعیت شهری و ۵۳ درصد جمعیت روستایی استان بیمه هستند.

این مسئول در استان زنجان در پایان سخنان خود با بیان اینکه در سال گذشته میزان بیمه شدگان استان شش درصد رشد داشت، افزود: ۱۷۳ هزار و ۵۶۸ نفر نیز بیمه مستمری دریافت می‌کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان، در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه کل مقرری ارائه شده در سال گذشته ۲۳۵ میلیارد تومان بود که نسبت به سال ماقبل ۳۱ درصد رشد داشت، افزود: در سال جاری با ۳۵ درصد رشد این رقم به ۳۱۶ میلیارد تومان می‌رسد.

علیاری با بیان اینکه ۴۵ درصد کارفرمایان در زنجان رمز اینترنتی دریافت حقوق از طریق اینترنت را دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: ۴۵ درصد کارفرمایان مبادرت به این امر کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در پایان خرداد در زمینه دریافت لیست اینترنتی مقام سوم کشور را داشت، افزود: از ۱۵ روز گذشته حذف معاینات بیمه‌های آزاد آغاز شده است.

این مسئول در استان زنجان صدور کارت الکترونیکی بیمه تامین اجتماعی را از برنامه‌های اصلی کشور عنوان کرد و گفت: دفترچه‌های درمان با به کار گیری این کارت جمع آوری می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز