خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان زنجان خبرداد:

نصب تابلوهای اطلاع رسانی در ۷ مجتمع خدماتی رفاهی استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۵۳۶

مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان زنجان گفت: با توجه به مسافرت‌های تابستانی و به منظور اطلاع رسانی محل استقرار مجتمع های خدماتی رفاهی استان زنجان تابلوهای اطلاع رسانی در ۷ مجتمع نصب و بهره برداری رسید.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان گفت: در این راستا تا کنون با اعتباری بالغ بر نهصد میلیون ریال تابلوهای اطلاع رسانی ۷ مجتمع خدماتی – رفاهی استاد شهریار واقع در کیلومتر ۶۵ آزاد راه زنجان – تبریز شهرآفتاب ابهر واقع در کیلومتر ۴۸ آزاد راه زنجان – قزوین و همچنین شهرشادی پارسیان واقع در کیلومتر ۲۰ آزاد راه زنجان – قزوین – خرمشهر – رونیکام – امینی و خیرآباد جهت ارائه خدمات به مسافران و رانندگان نصب و بهره برداری رسیده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی رحمتی مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان امروز با اعلام این خبر گفت: در راستای تشویق و ترغیب سرمایه گذاران در امر تکمیل و به بهره برداری رساندن مجتمع‌های خدماتی – رفاهی اداره کل حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان براساس معیار‌ها و استانداردهای آئین نامه ایمنی و حریم راه‌ها و اطلاع رسانی به مسافران از محل استقرار مجتمع‌های خدماتی – رفاهی استان زنجان اقدام به نصب تابلوهای اطلاع رسانی ۷ مجتمع خدماتی رفاهی استان کرده است.

رحمتی افزود: در این راستا تا کنون با اعتباری بالغ بر نهصد میلیون ریال تابلوهای اطلاع رسانی ۷ مجتمع خدماتی – رفاهی استاد شهریار واقع در کیلومتر ۶۵ آزاد راه زنجان – تبریز شهرآفتاب ابهر واقع در کیلومتر ۴۸ آزاد راه زنجان – قزوین و همچنین شهرشادی پارسیان واقع در کیلومتر ۲۰ آزاد راه زنجان – قزوین – خرمشهر – رونیکام – امینی و خیرآباد جهت ارائه خدمات به مسافران و رانندگان نصب و بهره برداری رسیده است.

در استان زنجان ۱۶ مجتمع خدماتی – رفاهی به مسافرین و رانندگان خدمات ارائه می‌نمایند، ۱۹ مجتمع خدماتی رفاهی نیز در دست احداثمی‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز