خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:

دقت و شفافیت شاخصه اصلی اطلاع رسانی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۳۳۴

اولین جلسه شورای اطلاع رسانی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان و رئیس شورای اطلاع رسانی استان برگزار شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان اظهار گفت: دقت، شفافیت و صادقانه بودن اخبار از شاخصهای اصلی نظام اطلاع رسانی مناسب است.

به گزارش ایلنا از زنجان، در این جلسه حمید رضا شهبازی با بیان اینکه دقت، شفافیت و صادقانه بودن اخبار از شاخص‌های اصلی اطلاع رسانی مناسب محسوب می‌شود گفت: ارائه اخبار درست نه تنها زمینه اعتماد عمومی را افزایش خواهد داد بلکه منجر به مشارکت عمومی مردم در توسعه استان خواهد شد.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان انضباط و نظام‌مند بودن اخبار استانی را از جمله عوامل موثر جلوگیری از شایعه پراکنی قلمداد کرد و گفت: با اطلاع رسانی شفاف و درست، فضای رسانه استان مطلوب و شایعه پراکنی برطرف خواهد شد.

شهبازی در ادامه ایجاد ارتباط منطقی ما بین روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی را از جمله ظرفیت‌های مهم ارتقاء فضای اطلاع رسانی استان دانست و گفت: هماهنگی ما بین مطبوعات و تعامل مثبت آنان با روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی زمینه اطلاع رسانی مناسب از اقدامات دولت را در پی خواهد داشت.

معاون سیاسی و امنیتی خواستار استفاده بهتر از ظرفیت‌های رسانه‌ای در جهت اطلاع رسانی موثر شد و گفت: با هماهنگی لازم، ما بین دستگاه‌های اجرایی در نحوه ارائه خدمات دولت می‌تواند زمینه اطلاع رسانی نظامند را در استان ایجاد کرد.

در این جلسه حافظی مدیر کل روابط عمومی استانداری به اطلاع رسانی پویا در استان اشاره داشت و گفت: اطلاع رسانی مقوله‌ای است که با تبلیغات صرف تفاوت ماهوی داشته بطوریکه در اطلاع رسانی راستی آزمایی اطلاعات درست، بدون بزرگنمایی ارائه می‌شود.

وی در پایان شفاف سازی را عاملی در جهت تبیین اطلاع رسانی موثر دانست و گفت: رسانه ملی می‌تواند با توجه به در اختیار داشتن امکانات موثر زمینه جلب و جذب مخاطبین را با تهیه برنامه‌های گفتمانی افزایش دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز