خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ماهنشان:

آبرسانی موقت به روستاهای سیل زده شهرستان ماهنشان

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۲۶۷

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ماهنشان گفت: جاری شدن سیل در اواخر هفته گذشته به تاسیسات آبرسانی ۲۲ روستای این شهرستان خسارت وارد کرده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ماهنشان گفت: ۳ کیلومتر خطوط انتقال و ۱۰ رشته قنات به طول ۷۰۵م‌تر که در اثر وقوع سیل تخریب و با گل و لای انباشته شده بود در حال حاضر به صورت موقت بازسازی شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، یداله لطفی امروز با اعلام این خبر افزود: خسارت ناشی از سیل به تاسیسات آبرسانی روستاهای شهرستان ماهنشان ۳ میلیارد و ۲۸۰میلیون ریال است.

وی اظهار داشت: عمده خسارت وارده به خطوط انتقال، قنات، شبکه توزیع، حوضچه و چشمه است.

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: ۳ کیلومتر خطوط انتقال و ۱۰ رشته قنات به طول ۷۰۵م‌تر که در اثر وقوع سیل تخریب و با گل و لای انباشته شده بود در حال حاضر به صورت موقت بازسازی شده است.

مدیر امور آبفار شهرستان ماهنشان در ادامه یادآور شد: بر اثر سیل روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه سال جاری ۲۵۰ متر از شبکه توزیع، ۱۴ دهنه چشمه و ۱ حوضچه جمع آوری آب در ۲۲ روستای این شهرستان تخریب شد.

لطفی با تاکید بر اینکه اهالی روستاهای سیل زده از آب شرب سالم بهره‌مند هستند، تصریح کرد: برای تعمیر و بازسازی تاسیسات آبرسانی روستاهای سیل زده با کمبود و نبود اعتبار مواجه هستیم و آبرسانی در حال حاضر به صورت موقت انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز