خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد امداد امام خمینی(ره) شهرستان زنجان خبرداد:

برپایی پایگاه‌های حامی یابی در شهرستان زنجان طی ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۴۵۴

مدیر کمیته امداد امداد امام خمینی(ره) شهرستان زنجان, از برپایی پایگاه‌های حامی یابی در شهرستان زنجان طی ماه رمضان خبر داد.

مدیر کمیته امداد امداد امام خمینی(ره) شهرستان زنجان گفت: ماه رمضان فرصت مناسبی برای نیکی کردن و دستگیری از نیازمندان است که امیدواریم همچون سابق مردم شهرستان امداد را در یاری رسانی به خانواده‌های نیازمند و مشارکت در طرح‌های این نهاد همراهی کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، اصغر پناهی اظهار کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته برنامه‌های متنوعی به مناسبت ماه رمضان در شهرستان زنجان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه از جمله برنامه‌های اجرایی این نهاد در سطح شهرستان دیدار با امام جمعه و فرماندار، توزیع کیسه‌های همیان مولا، برپایی پایگاه‌های حامی یابی برای ایتام، اکرام ایتام، اطعام و افطار نیازمندان و.. است، بیان کرد: این طرح ها به منظور بهره گیری از ظرفیت خیرین و حامیان اجرا می شود.

مدیرکمیته امداد امداد امام خمینی(ره) شهرستان زنجان در ادامه با دعوت از مردم شهرستان برای حضور در پایگاه های حامی یابی شهرستان زنجان و همچنین مشارکت در طرح های اجرایی این نهاد، بیان کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی برای نیکی کردن و دستگیری از نیازمندان است که امیدواریم همچون سابق مردم شهرستان امداد را در یاری رسانی به خانواده های نیازمند و مشارکت در طرح های این نهاد همراهی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز