خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه قرآنی شهرداری زنجان به مناسبت ماه مبارک رمضان آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۲۶۲

این نمایشگاه دارای بخش‌های مختلف از جمله قرآن و هنرهای تجسمی، قرآن رسانه‌های دیجیتال، قرآن و حجاب، قرآن و کودک، شعر، کتب مذهبی، نرم‌های قرآنی و اسلامی است.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان، گفت: شهروندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ عصر و ۲۲ تا ۲۴ شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، غلامرضا نظری، سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان گفت: نمایشگاه قرآنی شهرداری زنجان تا ۱۵ ماه مبارک رمضان در محل سبزه میدان فعال بوده و آماده پذیرایی از همشهریان است.

وی افزود: این نمایشگاه دارای بخش‌های مختلف از جمله قرآن و هنرهای تجسمی، قرآن رسانه‌های دیجیتال، قرآن و حجاب، قرآن و کودک، شعر، کتب مذهبی، نرم‌های قرآنی و اسلامی است.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان با بیان اینکه پوشاک اسلامی یکی از بخش‌های این نمایشگاه است، افزود: قرائت قرآن، خطابه خوانی، لوازم تزئینی مذهبی، در غرفه کودکان بازی‌های بوم، قصه گویی و نقاشی از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ عصر و ۲۲ تا ۲۴ شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

نظری خاطر نشان کرد: محصولات این نمایشگاه با ۳۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز