خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان صورت گرفت؛

برگزاری جلسه تحول و ارتقا سلامت اداری شرکت آب منطقه ای زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۴۴۸

سومین جلسه کمیسیون تحول و ارتقا سلامت اداری شرکت آب منطقه ای زنجان با حضور مدیرکل دفتر فن آوری، توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران از در سالن کنفرانس شرکت آب منطقه ای زنجان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان، گفت: ارتباط منسجم و بیشتر شرکتهای تابعه با شرکت مادر تخصصی، مهمترین عامل جهت تسهیل و تسریع در اجرای امور و جلوگیری از هدر رفت سرمایه ها است.

به گزارش ایلنا از زنجان, در ابتدایبرگزاری جلسه تحول و ارتقا سلامت اداری شرکت آب منطقه ای زنجان، سید حسن مهدوی فر با اشاره به ابلاغ نقشه راه اصلاح نظام اداری و لزوم همسوسازی عملیاتی شرکتهای آب منطقه ای تصریح کرد: با برنامه عملیاتی شرکت مادر تخصصی و اقدامات بعمل آمده توسط صنعت آب در مباحثتحول وزارت نیرو افزود: تحول فقط با باور و اعتقاد مدیران نهادینه می شود و استفاده از خرد جمعی، ایجاد همدلی، تعلق سازمانی و انگیزه های ارائه خدمت در کارکنان است که موجبات پیشرفت را فراهم می نماید.

وی همچنین به تاکیدات مقام مدیریت عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران و مشاور وزیر نیرو به مدیران ارشد و پیگیری های مجدانه از عملکرد کمیسیون های تحول شرکتهای اشاره و از تلاشهای شرکت آب منطقه ای در برگزاری جلسات کمیسیون و اجرایی نمودن مصوبات آن و نیز اخذ گواهینامه ۳ ستاره اهتمام به تعالی نظام پیشنهادات توسط این شرکت تقدیر و تشکر کرد، استقرار نظام پیشنهادات را زمینه ساز اجرای مدیریت مشارکتی در شرکتها نامید و ایجاد زیرساختها و پیاده سازی سیستم های مدیریتی بهمراه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به ارباب رجوع را بمنظور مستندسازی و انتقال تجارب، مدیریت دانش و ارائه خدمات الکترونیکی الزامی دانستند.

امیر حمیدنیا مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان نیز ضمن تشکر از حضور مدیرکل دفتر فن آوری، توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران بر ارتقای نقش تسهیل گری دولت و انجام اصلاحات در نظام اداری کشور در راستای سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و بر اساس ۸ برنامه نقشه راه اصلاح نظام اداری و لزوم انجام آن در دستگاه های اجرایی، اشاره کرد وگفت: ارتباط منسجم و بیشتر شرکتهای تابعه با شرکت مادر تخصصی را مهمترین عامل جهت تسهیل و تسریع در اجرای امور و جلوگیری از هدر رفت سرمایه ها برشمرد.

در ادامه رئوس برنامه های تحول سال ۹۳ شرکت آب منطقه ای زنجان برگرفته از برنامه تحول ابلاغی شرکت مادر تخصصی و اقدامات لازم جهت پیاده سازی آن طرح ونهایتاٌ پس از بحثو بررسی در ۱۷ بند به تصویب رسید.

در پایان جلسه نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه امنیت اطلاعات در شرکت و نتایج حاصل از ارزیابی و نظارت بعمل آمده توسط اداره کل بازرسی استان زنجان در بین ۱۰ دستگاه های اجرایی استان در استقرار دولت الکترونیک به سمع و نظر حضار رسید. در پایان جلسه مهدوی فر به سوالات مطروحه اعضای کمیسیون پاسخ دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز