خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه ای اعلام شد؛

خانه مطبوعات استان زنجان عضو گیری می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۴۴۳

اعضای خانه مطبوعات باید تا تاریخ ۲۵ تیر سال جاری نسبت به عودت کارت عضویت این خانه برای صدور کارت جدید اقدام کنند

در راستای حل مشکلات خبرنگاران واصحاب رسانه در زنجان خانه مطبوعات استان زنجان از خبرنگاران جدید عضو می گیرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، خانه مطبوعات استان زنجان طی اطلاعیه اعلام عضو گیری کرده است؛ در قسمتی از این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع تمامی خبرنگاران، روزنامه نگاران و دست اندرکاران مطبوعات و رسانه های استان زنجان می رساند با آغاز به کار دوره جدید فعالیت خانه مطبوعات استان زنجان از اعضای این خانه درخواست می شود تا تاریخ ۲۵ تیر سال جاری با ارایه یا تکمیل مدارک خود نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

لازمه ثبت نام در خانه مطبوعات واریز مبلغ ورودیه و حق عضویت سال ۹۳ به مبلغ ۴۰۰ هزار ریال به شماره حساب جاری ۱۷۰۵۰۶۲۴۵۱ بانک تجارت به نام خانه مطبوعات زنجان است.

همچنین شرایط عمومی عضویت در خانه مطبوعات استان زنجان بر اساس، اساسنامه مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبتی ۱۳۵ به شناسه ملی ۱۰۴۶۰۰۱۱۰۶۵ اعلام می شود.

علاقه مندان و فعالان مطبوعات و رسانه های استان زنجان که دارای شرایط لازم هستند می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز به عضویت خانه مطبوعات درآیند.

بدیهی است هیات مدیره خانه مطبوعات این استان پس از بررسی دقیق شرایط متقاضیان نسبت به تایید و یا رد درخواست عضویت اقدام خواهد کرد.

اعضای خانه مطبوعات باید تا تاریخ ۲۵ تیر سال جاری نسبت به عودت کارت عضویت این خانه برای صدور کارت جدید اقدام کنند.

مسعود الماسی, مدیرعامل خانه مطبوعات استان زنجان در این زمینه, گفت: شرایط عمومی عضویت در خانه مطبوعات این استان، داشتن تابعیت ایرانی، متدین به یکی از ادیان رسمی کشور، عدم اشتهار به فساد اخلاقی، اقامت داشتن در حوزه فعالیت خانه، فعالیت مستمر در یکی از نشریات، موسسات مطبوعاتی و یا خبرگزاری های دارای مجوز، نداشتن محکومیت کیفری موثر در محرومیت از حقوق اجتماعی، قبول و تعهد اجرای مقررات اساسنامه خانه مطبوعات و مصوبات قانونی آن، پرداخت ورودیه و حق عضویت به طور مرتب، دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم یا دو سال سابقه کار مطبوعاتی و داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت برای افراد مذکر بالای ۱۸ سال به شمار می آید.

الماسی به مدارک مورد نیاز برای عضویت درخانه مطبوعات استان زنجان اشاره کرد و افزود: کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، کپی آخرین مدرک تحصیلی، کپی کارت پایان خدمت یا معافیت تحصیلی یا اشتغال به تحصیل برای دانشجویان، دو قطعه عکس ۳*۴، پوشه سیم دار، معرفی نامه از نشریه یا خبرگزاری، کپی مطالب منتشر شده در نشریات ˈ دو سال مستمر در پنج سال گذشتهˈ، تکمیل فرم بانک اطلاعات خانه مطبوعات، واریز مبلغ ۴۰۰ هزار ریال به شماره حساب ۱۷۰۵۰۶۲۴۵۱ به عنوان ورودیه و حق عضویت و ارایه فیش به خانه مطبوعات این مدارک را تشکیل می دهند.

الماسی تاکید کرد: در صورت ناقص بودن مدارک فوق کارت عضویت صادر نخواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز