خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود خبرداد:

اجرای طرح مفتاح الجنه در این شهرستان

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۷۲۵

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود از اجرای طرح مفتاح الجنه در این شهرستان خبر داد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود, گفت: امسال طرح مفتاح الجنه با حضور حامیان و خیرین در شهرستان ایجرود اجرایی خواهد شد

به گزارش ایلنا از زنجان، سهرابی امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از طرح‌های مناسبتی کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اجرای طرح مفتاح‌الجنه است.

وی با اشاره به اینکه طرح مفتاح‌الجنه در قالب بازدید و تفقد و دلجویی از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد اجرایی می‌شود، اضافه کرد: در قالب اجرای این طرح مسئولان و خیرین با حضور در محل زندگی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد ضمن آشنایی با مشکلات مددجویان پس از بازدید هدایایی را به خانواده‌ها هدیه می‌کنند.

وی گفت: در حال حاضر نیز خیرین، حامیان و مسئولان به منظور مشارکت‌در طرح مفتاح‌الجنه می‌توانند با هماهنگی امداد این اقدام حسنه را انجام دهند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه تقریبا اغلب طرح‌های مشارکتی کمیته امداد در این ایام اجرایی می‌شود، افزود: خیرین و نیکوکاران می‌تواننند با هماهنگی امداد در اجرایی این طرح حسنه سهیم شوند.

گفتنی است، امسال طرح مفتاح الجنه با حضور حامیان و خیرین در شهرستان ایجرود اجرایی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز