خبرگزاری کار ایران

در آستانه رمضان با دستان خیّرین؛

بیماران کلیوی زنجانی به ضیافت افطاری دعوت می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۶۳۱

رمضان، یک مهمانی زمینی نیست که در آن میزبان با سفره ای پر از خوردنی ها و آشامیدنی ها از مهمانان پذیرایی کند؛ این یک میهمانی معنوی است که لازمه آن کم کردن گرایش های مادی چون خوردن و آشامیدن و ترک بدی ها است.

ماه رمضان، ماه احساس درد و رنج مستمندان و کمک بیشتر به آنها در حل مشکلات روزمره زندگی از جنبه‌های مختلف، علی‌الخصوص معیشتی، می‌باشد. در انجام این امر خطیر از همدیگر سبقت جوئیم که همانا پروردگار با نیکوکاران است.

به گزارش ایلنا از زنجان, حضرت رسول(ص) می فرمایند: همانا ماه رمضان بهار مستمندان است پس، از آن چه خداوند بر شما تنعم کرده و ارزانی داشته بر خانواده و همسایگانتان ارزانی دارید و نعمت های الهی را به جای خود مصرف کنید و با دوستان احسان نمائید و به بیچارگان و مستمندان کمک کنید که همانا هر که یک روزه داری را افطار دهد مانند پاداش او از خدایش دریافت کند بی آن که از پاداش و اجر خودش چیزی کاسته شود.

انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان نیز هر ساله به کمک خیّرین زنجانی، مراسم ضیافت افطاری را برای بیماران این انجمن برگزار می کند.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان گفت: مراسم افطاری انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان، شامگاه یکشنبه ۲۲ تیر ماه امسال، مصادف با میلاد امام حسن مجتبی(ع) و روز اکرام است.

محمد رضا طهماسبی با اعلام اینکه مهمانان این مراسم در تالار غزال واقع در بزرگراه ۲۲ بهمن، ضلع غربی پل ولیعصر(عج) پذیرایی می شوند کرد: ۶۰۰ نفر از بیماران کلیوی به همراه خانواده هایشان در این مراسم حضور می یابند.

طهماسبی به اهداف این برنامه اشاره کرد و یادآور شد: در ضیافت افطاری این انجمن، بیماران نیازمند کلیوی و خیّرین در یک محیط معنوی در کنار هم جمع شده و از فیوضات این ماه مبارک بهره مند می شوند.

وی در پایان ادامه داد: برگزاری کنفرانس خبری، تجلیل از فعالان عرصه های مختلف به ویژه علمی و ورزشی این انجمن، سخنرانی پزشکان و مشاوران برای آگاه سازی و اطلاع رسانی بیماران و تجلیل از زوج های جوان پیوندی در این روز اجرا می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز