خبرگزاری کار ایران

با کاهش ۳۷ درصدی مصرف انرژی در ایستگاههای تقلیل فشار گاز زنجان، صورت گرفت؛

برگزاری دوره آموزشی هیترهای گازی باحضور شرکتهای گاز استانی به میزبانی زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۰۲۰

با ابتکار این شرکت در کاهش ۳۷ درصدی مصرف انرژی در ایستگاههای تقلیل فشار؛ دوره آموزشی هیترهای گازی با حضور شرکتهای گاز استانی در زنجان برگزار شد تا ۱۵ شرکت گاز استانی حضور یافته با چگونگی کاهش مصرف و بهینه سازی مصارف سوخت در هیترها؛ آشنا شوند.

در این دوره آموزشی ۲ روزه که با حضور کارشناسانی از استانهای تهران، اصفهان، فارس، خراسان شمالی، رضوی، جنوبی، گلستان، یزد، سمنان، کرمان، بوشهر، هرمزگان، خوزستان و سمنان به میزبانی شرکت گاز استان زنجان برگزارشد؛ دکتر ریاحی از اساتید برجسته نانو به ارائه راهکارهای لازم در مورد بهینه سازی مصارف سوخت هیتر ها و کاربرد موثر و صحیح آن پرداخت.

به گزارش ایلنا از زنجان, فرزاد عباسی مسئول ابزار دقیق واحد امور بهره برداری شرکت گاز استان زنجان و مبتکر اصلاح محفظه احتراق و نصب شیر برقی، در توضیح سیستم راه اندازی شده در هیترها گفت: با افزایش حجم محفظه احتراق دیجیتالی و کنتور دار کردن همه هیترهای استان با دمای خروجی ۱۵درجه، موفق به کاهش۳۰ تا ۳۷ درصدی مصرف هیترها شده ایم.

وی امکان قرائت از راه دور توسط پروتکل های GRPS, GSM, Rs۴۸۵, Ethernet؛ امکان ذخیره سازی عملکرد سنسور در بازه زمانی یک تا دو ساله بروی کارت حافظه، امکان ارسال پیامک در مواقع بروز بحران از قبیل فشار بیش از حد، فشار کمتر از نرمال و یا خرابی سنسور را از قابلیتهای این سیستم عنوان کرد.

گفتنی است شیخ بهایی معاون امور مهندسی بهره برداری، رئیس امور مهندسی فناوری، رئیس امور گاز رسانی به صنایع عمده و نیروگاه ها و مشاور مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز در جمع کارشناسان گاز استانی حضور یافته و به سئوالات وی پاسخ گفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز