خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

جذب سرمایه‌گذار و کار آفرین مبنای تشویق مدیران استان است

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۶۴۶

به منظور بهبود هر چه بیشتر فضای کسب و کار در استان همه مدیران باید در جذب و استقبال از سرمایه گذار و ایجاد محیطی مشتاق جهت ورود سرمایه گذاران و کارآفرینان به استان اهتمام داشته و چنانچه در این هدف نیازمند اصلاح رویه ها، مجوزها و اختیارات هستند از دستگاه مرکزی پیگیری کنند.

استاندار زنجان, گفت: مبنای تشویق مدیران دستگاه‌های اجرایی در میزان موفقیت آن‌ها در جذب سرمایه‌گذران و کارآفرینان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمسید انصاری در دومین شورای اداری استان در سال جاری بخش مسائل اقتصادی بر بهبود فضای کسب و کار استان تاکید کرد و افزود: به منظور بهبود هر چه بیشتر فضای کسب و کار در استان همه مدیران باید در جذب و استقبال از سرمایه گذار و ایجاد محیطی مشتاق جهت ورود سرمایه گذاران و کارآفرینان به استان اهتمام داشته و چنانچه در این هدف نیازمند اصلاح رویه ها، مجوزها و اختیارات هستند از دستگاه مرکزی پیگیری کنند.

انصاری در ادامه مبنای تشویق مدیران دستگاههای اجرایی در میزان موفقیت آنها در جذب سرمایه گذران و کارآفرینان می باشد و گفت: مدیران و حتی کارشناسان مرتبط که در جذب سرمایه گذاران به استان عملکرد مطلوبی داشته باشند تشویق موثر خواهند شد.

مقام عالی استان در پایان توسعه بخش خدمات و افزایش ظرفیت بخش صنعت را دو سیاست کاری استان در کارگروه اشتغال عنوان نمود و اظهار داشت: سهم۳۷.۷ بخش خدمات از اشتغال استان و سهم۴۷ درصدی این بخش از تولید ناخالص داخلی نشان میدهد که بخش خدمات در استان به جهت اشتغال توسعه لازم را پیدا نکرده است.

وی افزود: واحدهای صنعتی استان نیز علیرغم سرمایه گذاری با ظرفیت کامل فعالیت نمی کنند که لازم است با حل مشکلات این واحدهای نظیر تامین سرمایه در گردش و حل مشکلات مربوط به بازار کار این واحدها سهم بخش صنعت از اشتغال استان را افزایش دهیم.

رعایت نظم و انضباط در سیستم اداری و مراعات وقت و موقع شناسی در جلسات و ضرورت اطلاع رسانی دقیق دستگاه‌های اجرایی در موضوعات مهم مردمی بر مبنای اطلاعات درست از دیگر مواردی بود که استاندار زنجان بر آنها تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز