خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خبرداد:

اعلام نتایج امتحانات دوره دوم متوسطه تا پایان خرداد ماه

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۵۵۰

نتایج امتحانات دوره دوم متوسطه تا پایان خرداد ماه اعلام خواهد شد و رسیدگی به اعتراضات نهایی و اعلام نتایج قطعی تا تاریخ ۱۵/۴ / ۹۳ پیش بینی می شود و نتایج امتحانات دوره اول متوسطه حداکثر تا ۲۵/۳ / ۹۳ اعلام خواهد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش آموزان شرکت کننده در دوره های تابستانی مطابق ماده ۱-۵۵ آیین نامه آموزشی کلاس های دوره ی سه ساله متوسطه روزانه از نمره مستمر هر درس برخوردار خواهند شد.

به گزارش ایلنا از زنجان, عسگری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان در خصوص اعلام نتایج امتحانات دوره های اول و دوم متوسطه و هنرستان ها و برگزاری کلاسهای تابستانی گفت:

نتایج امتحانات دوره دوم متوسطه تا پایان خرداد ماه اعلام خواهد شد و رسیدگی به اعتراضات نهایی و اعلام نتایج قطعی تا تاریخ ۱۵/۴ / ۹۳ پیش بینی می گردد.

عسگری در رابطه با ثبت نام و انتخاب واحد کلاس های دوره تابستانی نیز اظهار کرد: ثبت نام و انتخاب واحد کلاس های دوره تابستانی طبق ضوابط از اول تیرماه شروع شده و زمان تشکیل این کلاس ها از هفته چهارم تیرماه بوده و خاتمه آن پایان مرداد ماه می باشد و امتحانات این دوره از اول شهریور شروع خواهد شد.

عسگری در ادامه خاطر نشان کرد: اولویت در ارائه دروس به دانش آموزان با دروس تخصصی هر رشته تحصیلی می باشد و دانش آموزان مجاز به انتخاب ۱۰ واحد به صورت حضوری خواهند بود و تاکید بر این است که دروس غیر تخصصی به صورت غیر حضوری ارائه گردد، هم چنین در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش علاوه بر کلاس های تابستانی دوره های کار ورزی و کار آموزی نیز برای دانش آموزان پایه سوم اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه تاکید کرد: دانش آموزان شرکت کننده در دوره های تابستانی مطابق ماده ۱-۵۵ آیین نامه آموزشی کلاس های دوره ی سه ساله متوسطه روزانه از نمره مستمر هر درس برخوردار خواهند شد.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان در رابطه با اعلام نتایج و کلاس های تابستانی دوره اول متوسطه نیز تصریح کرد: اعلام نتایج دوره اول متوسطه حداکثر تا ۲۵/۳ / ۹۳ خواهد بود و شروع ثبت نام کلاس های تابستانی بلافاصله پس از اعلام نتایج خرداد ماه می باشد و تشکیل کلاس ها از تاریخ ۱/۴ / ۹۳ تا ۳۱/۴ / ۹۳ به مدت چهار هفته خواهد بود و امتحانات دروس ارائه شده در این کلاس ها بلافاصله پس از پایان کلاس ها برگزار می گردد.

عسگری در خصوص دروس ارائه شده در کلاس های دوره اول متوسطه و هزینه این کلاس ها نیز خاطر نشان کرد: در پایه سوم راهنمایی دروس ریاضی، زبان انگلیسی، علوم تجربی و تاریخ ارائه می شود و در پایه هفتم تعیین دروس با توجه به نتایج امتحانات خرداد ماه برعهده مناطق و نواحی خواهد بود و هزینه برگزاری کلاس های تابستانی در کلیه مناطق و نواحی از طریق مشارکت های مردمی می باشد و تعیین میزان هزینه دریافتی برای کلاس های تابستانی بر عهده شورای آموزش و پرورش شهرستان و منطقه خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز