خبرگزاری کار ایران

برترین‌های هجدهمین جشنواره تولیدات مرکز صدا و سیمای زنجان تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۶۱۷

همایش تجلیل از برترین های هجدهمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها در صدا و سیمای زنجان امروز سه شنبه(۲۷خرداد) در سالن همایش‌های شهید شهریاری صدا وسیمای مرکز استان زنجان با حضور معاون امور استان‌ه، مسئولین و مدیران ارشد استان برگزار شد.

در همایش برترینهای هجده امین جشنواره تولیدات مراکز استانها درصدا وسیمای مرکز زنجان در حوزه سیما, صدا, خبر, پژوهش, موسیقی و وب سایت با حضور معاون امور استانها ومسئولین استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، همایش تجلیل از برترین های هجدهمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها در صدا و سیمای زنجان امروز سه شنبه(۲۷خرداد) در سالن همایش‌های شهید شهریاری صدا وسیمای مرکز استان زنجان با حضور معاون امور استان‌ه، مسئولین و مدیران ارشد استان برگزار شد.

مدیر کل صدا وسیمای اشراق " مرکز زنجان " در این همایش تجلیل از برترینهای تولیدات صدا وسیمای مرکز زنجان, با ارائه گزارش از تعدا آثار وتولیدات هنرمندان استان برای شرکت در جشنواره هجده در آذر بایجان شرقی گفت: در سالجاری صدا وسیمای مرکز زنجان با سه محور کاری پیرو سیاستهای اجرایی سازمان کار خواهد کرد.

صفری با بیان اینکه پرداختن به شعار سالجاری به طور جدی, سبک زندگی ایرانی اسلامی واقتصادی مقاومتی در سر لوحه اقدامات این مرکز خواهد بود, تصریح کرد: در مقایسه با ۲سال قبل مرکز صدا وسیمای زنجان دارای رشد مطلوب در تولیدات و آثار بوده است.

وی تولید ۸هزار ساعت برنامه را از عمده کارهای مهم دراین مرکز برشمرد وگفت: در آینده نزدیک برنامه های رادیو وتلویزیون مرکز اشراق زنجان ۲۴ساعته خواهد شد.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان در ادامه بااشاره به تولید بیش از ۶۰۰ خبر دراین مرکز, افزود: در حوزه تجهیز وتامین زیر ساختها نیز این مرکز شاهد جهش بوده است.

صفری در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: در صدا وسیمای مرکز زنجان در سالجاری تاکید بر تولید برنامه های دیجیتالی وشبکه است.

این مسئول در استان زنجان با بیان اینکه راه اندازی وتحت پوشش قرار دادن برخی شهرستانهای استان زنجان یاد آورشد: با به راه اندازی زیر ساختهای برخی شهرستانهای استان فقط ۱۲درصد مردم استان فاقد پوشش شبکه ای برنامه های صدا وسیمای مرکز زنجان خواهند بود.

صفری با اشاره به گردشگر پذیری ومسافرت مردم در مسیر استان زنجان به استانهای شمالغرب کشور خاطر نشان شد: تلاش می شود در تمام جاده های استان زنجان شاهد افزایش گیرنده رادیویی fm به صورت گسترده برای استفاده مسافران از این برنامه ها در این مسیر باشیم.

وی همچنین ادامه داد: طبق آخرین آمار صدا وسیمای زنجان دارای استقبال مطلوب مخاطبان از برنامه ها وتولیدات این مرکز بوده است.

این مسئول دراستان زنجان با بیان اینکه در جشنواره هجدهم در آذربایجان شرقی ۳۹ اثر ازاین مرکز به مرحله داوری و ۸اثر برگزیده و ۵اثر شایسته تقدیر از میان حجم بسیاز آثار انتخاب شده بود گفت: تعداد آثار راه یافته به این جشنواره ملی نشان دهنده فعالیت حائز اهمیت این مرکز در بخشهای گوناگون بوده است.

گفتنی است در پایان این همایش برترینهای این مرکز در حوزه سیما, صدا, خبر, پژوهش, موسیقی و, وب سایت با حضور معاون امور استانها ومسئولین ارشد استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز