خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

آغاز به کار ستاد اسکان فرهنگیان استان زنجان از ۲۵ خرداد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۲۱۴

۸۰ آموزشگاه استان با ۸۲۰ اتاق، آماده پذیرایی از میهمانان فرهنگی در تابستان سال جاری است.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: ۸۲۰ اتاق در ۸۰ آموزشگاه استان، پذیرای میهمانان فرهنگی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، خاتمی امروز با اعلام این خبر گفت: ۸۰ آموزشگاه استان با ۸۲۰ اتاق، آماده پذیرایی از میهمانان فرهنگی در تابستان سال جاری است.

خاتمی در ادامه ضمن اشاره به تلاش آموزش و پرورش استان زنجان برای ارتقای خدمات رفاهی برای مسافرین معزز فرهنگی در رابطه با وضعیت کیفی اتاق های در نظر گرفته شده و هزینه های اقامت در مدارس تحت پوشش اسکان فرهنگیان گفت: ۳۹ درصد این کلاس‌ها و اتاق‌ها با کیفیت ویژه، ‌ ۳۹ درصد درجه الف، ‌ ۱۵ درصد درجه ب و ۷ درصد درجه ج هستند؛ که هزینه اقامت در اتاق های ویژه بیست و دو هزار تومان، درجه کیفی الف هجده، ب چهارده و ج ده هزار تومان است.

وی همچنین یادآور شد: مدارس گروه «ویژه» مدارسی هستند که علاوه بر امکانات موجود در گروه «الف» دارای تختخواب نیز هستند، مدارس گروه «الف» دارای اتاق‌های مجهز به فرش، پتو، بالش، وسایل خنک‌کننده و گرمازا، یخچال و تلویزیون است.(حمام و آشپزخانه به‌صورت مشترک باشد). ضمن اینکه در مدارس گروه «ب» اتاق‌ها مجهز به فرش، پتو، بالش، وسایل خنک‌کننده و گرمازا باشد.

این مسئول دراستان زنجان در این زمینه افزود:(یخچال، تلویزیون، حمام و آشپزخانه به‌صورت مشترک باشد) و مدارس گروه «ج» نیز دارای اتاق‌هایی مجهز به فرش یا موکت و حتی‌الامکان پتو بوده و یخچال و اجاق گاز و تلویزیون به‌صورت مشترک باشد.

خاتمی در پایان تاکید کرد امسال بیشتر تلاش می‌کنیم تا به موضوع کیفیت اتاق‌های اسکان فرهنگیان توجه کنیم به گونه‌ای که تلاشمان بر این است تا تعداد اتاق‌های با کیفیت ویژه را افزایش دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز