خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون عمرانی استاندار زنجان و هیأت همراه از پروژه‌های آبفای خرم دره

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۸۴۸

اعتبار مورد نیاز این پروژه ۴۵۴ میلیارد ریال است که تا کنون ۱۸۰ میلیارد ریال آن از منابع مختلف برای این پروژه هزینه شده است.

مدیر امور آبفای شهرستان خرمدره, گفت: با توجه به اعتبار هزینه شده، پیشرفت فیزیکی این پروژه هم اکنون ۲۱ درصد است.

به گزارش ایلنا از زنجان، فرهنگ جلیلی مدیر امور آبفای خرمدره در این بازدید به نحوه تخصیص اعتبارات جهت پروژه خط انتقال آب از سد کینه ورس به شهر خرم دره و پروژه جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهری شامل شبکه وخط انتقال فاضلاب و احداثتصفیه خانه های آب و فاضلاب گزارش مبسوطی ارائه کرد.

وی به اعتبار پیش بینی شده جهت انتقال آب از سد کینه ورس به مشترکین خرمدره ای اشاره و عنوان نمود: اعتبار مورد نیاز این پروژه ۴۵۴ میلیارد ریال است که تا کنون ۱۸۰ میلیارد ریال آن از منابع مختلف برای این پروژه هزینه شده است.

مدیر امور آبفای خرمدره به پیشرفت فیزیکی این پروژه اشاره کرد و گفت: با توجه به اعتبار هزینه شده، پیشرفت فیزیکی این پروژه هم اکنون ۲۱ درصد می باشد.

در ادامه این دیدار مهانفر معاونت مهندسی و توسعه شرکت آبفای استان زنجان هم به تشریح مشکلات موجود و فعالیتهای شرکت در خصوص BOT اشاره و خواستار توجه بیشتر مسولین به پروژه های این شرکت شد.

سپس جواد رحمتی معاونت عمرانی استاندار با توجه به اهمیت پروژه های آبفا و نقش حیاتی آب قول مساعدت و همکاری داد.

در پایان فرماندار شهرستان از فعالیتها و اقدامات امور آبفای خرمدره در پیگیری مشکلات پروژه ها قدر دانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز